HUR SKICKAR MAN IN SPELET TILL CN?? :( :blink: :blink: :unsure:
Kommer Få Deoxys:d
↗ till inläggetvart köper man en AR?
exakt jag köper en om den nu ska kosta 1000 kr. eller hur mycket kostar den? men framför allt var köper man den? :(
NEJ! :kung:
Nej Men kommer aldrig göra det heller :P
Har aldrig skickat in spelet till cn och kommer aldrig göra heller! Jag trivs bäst med dom pokemon jag har i mitt team.
↗ till inläggetJAG SKULLE VILJA HA EN :huh:Har aldrig skickat in spelet till cn och kommer aldrig göra heller! Jag trivs bäst med dom pokemon jag har i mitt team.
:evil: har du för beret spelet
Vill ej skicka in spelet och det har jag aldrig gjort .
↗ till inläggetman köper en på codejunkies.com eller på game affärenavart köper man en AR?
↗ till inläggetjag äe 10 år och jag har msnjag ska också skicka in mitt till CN!!!!hur gammal e du ninini??+
har du msn????
skicka den till
Emerald_91
↗ till inläggetJag skulle vilja veta vad dom sysslar med innan jag skickar in mitt spel till dom! <_<
Dom har någon grej på ett GBA som gör så att en gubbe kommer på alla pokèmon center via Mystery gifts mystery cards.
AR e mycke bättre
Kan man använda AR till game boy? :huh:
jag vill ha lugia nu!!
Då måste du först fixa Mystery Gift och sen skicka in till CN.
Skickar aldrig in något spel där det suger ! Tycker jag
↗ till inläggetom ni ska prata s*it om nintendo så gå till ett annat forum :angry:Skickar aldrig in något spel där det suger ! Tycker jag
↗ till inläggetmen är det nån som har??
Jag har.
↗ till inläggetSkickar aldrig in något spel där det suger ! Tycker jag
Det där var väl för mycket,gillar du Nintendo så tar du tillbaka det där.
Tycker du Nintendo suger,så suger Pokemon.
ninini: om ni ska snacka skit om Nintendo gå till ett annat forum! :angry:
Svar: Vi?
jag har aldrig skickat in något spel till nintendo. vet ej om jag ska göra det heller.