Vilket spel av dessa nedanför tror ni/tycker är bäst?
*Kameo: Elements Of Power
*Perfect Dark Zero
*Project Gotham Racing 3
*Dead Or Alive 4
*Saint´s Row
Jag undrar om er åsikt för att jag ska köpa något av dom här spelen.
Vilket spel av dessa nedanför tror ni/tycker är bäst?
*Kameo: Elements Of Power
*Perfect Dark Zero
*Project Gotham Racing 3
*Dead Or Alive 4
*Saint´s Row
Jag undrar om er åsikt för att jag ska köpa något av dom här spelen.
kameo är ett äventyrs spel..så om du vill ha rå action ska du inte köpa det
Project Gotham Racing 3 är ett hyfsat racin spel men Kaemo är ju också hyfsat
Project Gotham Racing 3 är ett hyfsat racin spel men Kaemo är ju också hyfsat
DoA4.
Project gotham racing 3
↗ till inläggetJag gillar lite av varjekameo är ett äventyrs spel..så om du vill ha rå action ska du inte köpa det
Perfect Dark Zero det verkar grymmt, vad man har sett på reklamer å sånt.
Skulle starkt rekomendera dig Call Of Duty 2,men efetrsom du inte har den bland dina "Önskemål" så kan du kanske testa Perfect Dark Zero. ;)
↗ till inläggetokej, vet ni om Saint`s Row har kommit ut än?Skulle starkt rekomendera dig Call Of Duty 2,men efetrsom du inte har den bland dina "Önskemål" så kan du kanske testa Perfect Dark Zero. ;)
kommer ut till somaren och kommer att försöka göra ny gta serie av den tycker att du borde ta den.
Ett intressant spel som du nämner här är Saint's Row, ett nytt "GTA" om man vill kalla det så. Det är ett måste för mig iallafall, en otrolig frihetskänsla och man kan göra sin egen karaktär och massor med mer. Detta spelet verkar ha allt!
Dear or Alive... Men det kan bero på att jag älskar fighting-spel.
↗ till inläggetOkej, det verkar bra, jag visste inte så mycket mer om det än att det skulle vara ungefär som GTA.Ett intressant spel som du nämner här är Saint's Row, ett nytt "GTA" om man vill kalla det så. Det är ett måste för mig iallafall, en otrolig frihetskänsla och man kan göra sin egen karaktär och massor med mer. Detta spelet verkar ha allt!
Saint's Row?
Har typ aldrig hört talas om den..men den ser coolt ut,ifall man tittar på namnet. :P
Gamespot som alltid är laddat med spelinformation! Kolla in detta.
http://www.gamespot.com/xbox360/action/sai...0&q=Saint%20Row
fy f*n, kan man spränga bilar så dom flyger sådär?
Ja grafiken och känslan verkar vara underbar. Detta kommer äga alla GTA spel är jag säker på. Sen finns det miljontals grejer man kan ändra som t.ex bilar och utseende o.s.v. Längtar till realesen!
mhm det verkar skitgrymt!
Vänta tills på fredag och köp DoA4
Ifall det kommer ut en ny Gta,så kommer den säkert vara bättre än Saint's Row,sen kommer dem utveckla ett nytt spel och så komemr dem säkert konkurrera med varandra.
Vi får se! :D
Ceone:Släpps Doa4 på fredag?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in