VIlket anbvänder du mest av dem , och vilken tycker du mest om :D
Vilket Cheat
Varför skriver du inte bara FUSK?
det här va tamejfan den onödigaste tråden/omröstningen jag sett tror jag
Jag använder dom lika mycke
BoolProp TestingCheatsEnabled true!
Fast jag använder Motherlode lika mycket.
och vad f*n e det??? fusk program till the sims eller var kan man få tag på dem ??:S
'BoolProp TestingCheatsEnabled True' är en kod som användes av skaparna och testarna till spelet. Det är en kod som används genom att hålla in shiftknappen och klicka på en sim eller ett föremål. Då dycker en pajmeny upp med vissa val och buggrelaterade fusk. Om man använder BoolProp i kvartersläget, sedan går in på "Skapa familj"-läget och klickar Shift+N så dyker det upp Maxis-skapade skins och dyl, tex. NPC-kläder och alienskin.
Det är en kod som man gör bäst i att inte använda (och stänga av genom att byta ut "true" mot "false" innan man avslutar spelet). Annars kan man, om man har otur, krascha spelet.
Men testa gärna; det har varierande effekter på olika saker.
Tex:
Postlådan - Kan man skaffa vänner och lära känna alla i kvarteret
Tidningen - Skaffa jobb och olika rewards
Köksbänk, handfat, dusch, toa, badkar - Toogla mellan rent och smutsigt
Olika elektronikrelaterade saker (lampor, datorer, etc) - Toggla mellan trasigt och helt
Hoppas du fick ett bra svar Boisaren_Nr1 :)
/GamerGirl
↗ till inlägget'BoolProp TestingCheatsEnabled True' är en kod som användes av skaparna och testarna till spelet. Det är en kod som används genom att hålla in shiftknappen och klicka på en sim eller ett föremål. Då dycker en pajmeny upp med vissa val och buggrelaterade fusk. Om man använder BoolProp i kvartersläget, sedan går in på "Skapa familj"-läget och klickar Shift+N så dyker det upp Maxis-skapade skins och dyl, tex. NPC-kläder och alienskin.
Det är en kod som man gör bäst i att inte använda (och stänga av genom att byta ut "true" mot "false" innan man avslutar spelet). Annars kan man, om man har otur, krascha spelet.
Tex:
Olika elektronikrelaterade saker (lampor, datorer, etc) - Toggla mellan trasigt och helt
/GamerGirl
jo tack det kan man lugnt säga hehe... tack så mkt värt att prova
↗ till inläggetJo, det tackar jag oxå för. :rolleyes: Nu vet jag hur man använder det!! :P'BoolProp TestingCheatsEnabled True' är en kod som användes av skaparna och testarna till spelet. Det är en kod som används genom att hålla in shiftknappen och klicka på en sim eller ett föremål. Då dycker en pajmeny upp med vissa val och buggrelaterade fusk. Om man använder BoolProp i kvartersläget, sedan går in på "Skapa familj"-läget och klickar Shift+N så dyker det upp Maxis-skapade skins och dyl, tex. NPC-kläder och alienskin.
Tex:
/GamerGirl
Motherlode använder jag mest.
↗ till inläggetVIlket anbvänder du mest av dem , och vilken tycker du mest om :D
Använder mest "mer pengar fusken" :gitarr:
Annars blir det ju inte roligt ju!! :P
Hmmm... tycker någ Motherlode är bäst ^_^
"exit".
Ne skoja,BoolProp!
Motherlode
Motherlode.
Men jag håller med Neldemo.
Det här var tamejfan den fjantigaste omröstningen jag sett.
tycker mest om BoolProp TestingCheatsEnabled true
Lite onödig omröstning, men jag gillar BoolProp TestingCheatsEnabled true.
lite med boolpropfusket men jag gillar inte att fuska fram pengar på the sims
Mäh, roligt att fuska på Sims. Då för man ingen spelkänsla. Det är ju roligt och se hur hemmets blir bättre och bättre ju längre man spelar.
det är inte kul att se hur huset förändras.....det är kul att se svävade huvuden och personer som kommer in i genom vardagsrummet