💬
Logga in
Fuska.se

Ännu Ett Nytt Pokémon-spel

1 064 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

Jag har ett förslag: Du vet där man möter Red Gyarados i G/S/C? Istället för Red Gyarados kan man möta Gold Dragonite. Är det en bra idé?

Men det är en sak jag undrar om Tyton. En av vingen är en Kyogre vinge med röda märken på, och den andra vingen är en likadan vinge men utan märken. Det är väl lite konstigt? :huh:

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

finns golden dragonite på en bestämd plats som red garados?

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Tycker jag med. Ändra så att det också blir en Kyogre vinge.

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #244

JAg ska ändra så att det blir en Kyogre vinge utan märken.

Man möter Golden Dragonite i Dragonites cave i slutet.

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

Eric H!!!!

ska golden dragnite finnas som red garados?

svara nuu?

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #246

Jag ändrade precis inlägget. Jag skrev att den ska finnas i slutet av Dragonites cave i Ulrira.

Nivå 5 · Fuskare

Ska den vara som Navel Rock, Faraway Island och Birth Island, du vet, sådana platser som man bara kommer till om man löser Mystery Gift?

Nivå 1 · Novis

tack och lov.

kan man tjäna pengar på att vara gymledare?

ska man vara den nionde eller ta över ett gym?

Nivå 3 · Lärling

Det verkar gå framåt med spelet... men vad e det för skillnad på dom olika spelversionerna?

Önskar du kunde ha en pokemon med som ser ut som ett troll

Nivå 4 · Lärling

jag fick en strålande idé du kan ha golden Dragonite och Shadow Lugia i fodralen.

och kan du också göra en med Ahtrim vill bara se hur det ser ut! den med Ahtrim ska du inte ta jag vill bara se hur det ser ut!

22 Jan 2006
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #251

jannejan: Eftersom att man inte kan skicka in detta spel till CN så ska man lösa Mistery gift på ett annat sätt.

Cryo: I Pokémon Purple kan du fånga Celebi, i Pokémon White kan du fånga Lugia och i Pokémon Power kan du fånga Ho-oh. Jag funderar på att göra en version där man kan fånga alla tre.

rg_fuskare: tja. Jag vet inte riktigt....

HUR SKA MAN KUNNA LINKA DÅ?????? :o

Nivå 5 · Fuskare

Med en linkkabel, såklart. <_<

Nivå 4 · Lärling

Det blir nog rätt svårt Jannejan, eftersom spelet är till datorn skulle

det typ behövas en 1000 mil lång linkkabel. Omöjligt.

Nivå 5 · Fuskare

TILL DATORN??? :blink: Är spelet inte till Game Boy Advance?

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #256

Men ok jannejan: Jag kan knappast göra ett riktigt Gameboy Advance spel. Jag gjorde bara kartongerna som ett exempel. Jag gör spelet i Gamemaker. Alltså får ni spelet till datorn via en länk.

Nivå 3 · Lärling

då vill jag ha pokemon white.. för jag älskar Lugia...

är det långt kvar på spelet?

Nivå 0 · Nykomling

ERIK H DU KAN VÄLL GÖRA SÅ SOM MAN INTE MÅSTE GÖRA NÅGOT EXTRA FÖR ATT FÅNGA DEOXYS JIRAHCI LUGIA OCH HO-OH ELLER HUR DEN ENS STAVAS.FÖRRESTEN SKULLE JAG OCKSÅ KUNNA FÅ EN KOPIA :) PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

ERIK H DU KAN VÄLL GÖRA SÅ SOM MAN INTE MÅSTE GÖRA NÅGOT EXTRA FÖR ATT FÅNGA DEOXYS JIRAHCI LUGIA OCH HO-OH ELLER HUR DEN ENS STAVAS.FÖRRESTEN SKULLE JAG OCKSÅ KUNNA  FÅ EN KOPIA :) PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Då är det ju inget kul! <_<

Nivå 5 · Fuskare

Jag vill gärna ha Pokémon Purple.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in