💬
Logga in
Fuska.se

Jag Fick

13 svar · startad

Någon mer än mig som har fått Spider-Man 2 Gratis av Sony Psp?

den kom med posten:)

det stod att jag fick den för att jag var en av dem första som regristrerade mitt Psp på det sättet jag gjorde:)

Nivå 7 · Fuskare

hur gjorde du då?

Nivå 0 · Nykomling

men snäla vad cool du är

Nivå 7 · Fuskare

vadådå? han undrar ju om nån annan oxå har fått de...

25 Jan 2006
↗ till inlägget

men snäla vad cool du är

HAHA avis lr?... hahaha

..

Nivå 7 · Fuskare

det får alla om man går in åp www.mypsp.com tror jag det va, så kan man få det helt gratis, det är inte nån nyhet för mig iaf...

Nivå 7 · Fuskare

nee det går inte :angry:

Nivå 0 · Nykomling

min kompis har ett PSP och han har också fåt spider man 2. jag kommer också få snart. det man gör är att man registrerar sig på www.yourpsp.com så kan man ladda hem spel på psp-en och annat, GRATIS!

ingen fara det är :cool: :kung:

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

men snäla vad cool du är

bra sagt ;P

26 Jan 2006
↗ till inlägget

det får alla om man går in åp www.mypsp.com tror jag det va, så kan man få det helt gratis, det är inte nån nyhet för mig iaf...

haha jo jag såg det nu:P det stod inget om nått sånt när jag fick det typ:P.. men det stod att jag va en av dem första som sregistrerade mig stod det:S

Och PLUS att hela PsP:n hänger sig när jag kommer till Kapitel 29,.. en bit in där.. kanske 10 sek.. Alltid samma ställe:S

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

det är ju bra att det är så. dock är inte psp regionsfria så mitt psp från usa kan inte spela den filmen :(

27 Jan 2006
Nivå 6 · Fuskare

Hmm....

Är det inte DEMO?

28 Jan 2006
↗ till inlägget

det är ju bra att det är så. dock är inte psp regionsfria så mitt psp från usa kan inte spela den filmen :(

kan du inte?.. men om du ger ut Serienummret å modell nummer så borde dem ju kunna se att den är ifrån Usa, så då borde du ju kunna se en filmen:S

2 Feb 2006
Nivå 7 · Fuskare

kanske... jag har inte testat... hur som helst var jag inne på den amerikanska versionen av mypsp.com och där fanns inte samma erbjudande

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in