💬
Logga in
Fuska.se

Lost

20 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

Vad hände på lost? jag missade det

Nivå 1 · Novis

joo han svarta som alltid e tyst han gick iväg med Sajer till dom andras läger och fick följa med ner i bunkern :cool: ....jag hängde inte med men alla träffades (altså både dom som satt back i planet o dom som satt fram i planet).... :gitarr: .....sen fick man veta att hon tjejen i gänget där han svarta finns jo hon ( "ledaren " ) man fick veta att hon har varit polis en gång i tiden o hon o läkaren i andra gänget dom kände varandra på något sätt man fick inte veta hur.......... :angry: .........jaaa jag vet lite flumigt men jag hängde inte med så... :gitarr: :gitarr:

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #3

tack tack :D

Nivå 1 · Novis

hoppas du fatta :medieval:

29 Jan 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Det var ganska lätt att förstå.

30 Jan 2006
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Det var ganska lätt att förstå.

bra :cool:

31 Jan 2006
Nivå 9 · Veteranfuskare

Asså den där tjejen (ledaren) höll sayid som gisslan för att han blev arg för att hon sköt claire.

↗ till inlägget

joo han svarta som alltid e tyst han gick iväg med Sajer till dom andras läger och fick följa med ner i bunkern :cool: ....jag hängde inte med men alla träffades (altså både dom som satt back i planet o dom som satt fram i planet).... :gitarr: .....sen fick man veta att hon tjejen i gänget där han svarta finns jo hon (  "ledaren " ) man fick veta att hon har varit polis en gång i tiden o hon o läkaren i andra gänget dom kände varandra på något sätt man fick inte veta hur.......... :angry: .........jaaa jag vet lite flumigt men jag hängde inte med så... :gitarr:  :gitarr:

ana lucia och jack(doktorn) träffades på flygplatsen

vitdom: ja det gjorde hon, hon ville ju ha saker av dom fast de fick hon aldrig

får väl se imorgon vad som händer

Nivå 0 · Nykomling

ja kan knapt vänta!

6 Feb 2006
Nivå 3 · Lärling

:visslar: :visslar: B) alltså jag har alldrig sett det :visslar:

7 Feb 2006
Nivå 4 · Lärling

Varför inte??

Nivå 3 · Lärling

det e ju sketgrovt! Jag missa förra gången, min kompis pratade om nån häst :blink:

8 Feb 2006
Nivå 4 · Lärling

whooo... jobbigt o förklara....kortfattat:

Innan hon krascha med planet räddade samma häst henne från att åka i finkan,för att hon dödat sin pappa typ, hästen gjorde så polisbilen krascha o polisen dog.....

o sen såg honm hästen på ön ... mystical !

Nivå 11 · Veteranfuskare

Undrar vem som kommer dö härnäst...

Nivå 4 · Lärling

undrar vad som händer med meddelandet som som han fick av sin son på datorn.-..

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

undrar vad som händer med meddelandet som som han fick av sin son på datorn.-..

Ohh.. spooky !. Chansar att Walt har det bra där med sin dator och partydrink på en annan närliggande paradis-ö
9 Feb 2006

För dom som vill veta fortsättningen om Walts "msn":ande kopiera och klistra detta.

Michael går ut och letar efter honom och blir tillfångatagen medans Jack, Locke och Sawyer träffar dom andra.

Nivå 3 · Lärling

har han fått ett medelande av sin son? asså jag missa förra gången me <_<

Nivå 11 · Veteranfuskare

Ja Walt skrev på datorn nere i bunkern där de trycker på den där knappen.

10 Feb 2006
Nivå 9 · Veteranfuskare

Nej, han skrev inte där men när Michael satt där så fick han ett meddelande från Walt, mysko.... :huh:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in