Går det att få båda. :)
Hur Och Vilken.
Jag tycker både är ganska bra.. Tror nog jag väljer Umbreon, jag gillar Dark pokémon :P
NNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ jag har tränat den på dagen men den bara utveklas till umbreon!!!!!!!!!! :cry: :cry: :( :(
Men svara snabt kan man få båda. :(
↗ till inläggetNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ jag har tränat den på dagen men den bara utveklas till umbreon!!!!!!!!!! :cry: :cry: :( :(
Men svara snabt kan man få båda. :(
Ja, om man lägger ägg med Eevee.
JJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAA jag har hunra eevee ägg men 3 evvee jag drev bra hunda äg men monga. :cool:
TTAACCKK!!!!!!!! :) :)
för att få Umbreon utväkla Eevee efter Kl 24 och innan kl 12 på dagen
Jag tackar. :)
↗ till inläggetJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAA jag har hunra eevee ägg men 3 evvee jag drev bra hunda äg men monga. :cool:
TTAACCKK!!!!!!!! :) :)
Har du hundra Eevee ägg?
Jag skrev att jag drev. :)
↗ till inläggetJag skrev att jag drev. :)
OK, förlåt.
Det kanske inte tillhör ämnet men kan man få Eevee på Emerald?
Det gör inget :) :) nej :( jag fik min från fire red från. :(
↗ till inläggetNej, då får man Espeon.för att få Umbreon utväkla Eevee efter Kl 24 och innan kl 12 på dagen
Vad menar du ;) jag fick min eevee från fire red.
↗ till inläggetVad menar du ;) jag fick min eevee från fire red.
Han menar att mellan kl. 24.00-12.00 så utvecklas Eevee till Espeon.
OJ det var dumt av mig :(
↗ till inläggetom du vill ha en Espeon utveckla den på dagen.om du vill ha en umbreon ska du utveckla den på natten. själv tycker jag att umbreon är :cool: och bäst
hur vet man när det är dag och nat.
Gå till dit hus och kolla på klokan om det står pm så är det natt om det står am så är det dag :D
↗ till inläggetvilken lv?tänk så här: vad är pokevärldens glans om inte umbreon fanns
:) Den utveklas när den blir glad.
vadå vilken lv. <_< menar du när den utvecklas. ja den kan utvecklas när den blir glad såklart :D