Kameo OCh Halo3 blir det säkert.
Blivande 360-klassiker?
Skulle även vara kul om ni försökte förklara lite mer ingående varför just de spelen ni nominerar har potentialen att bli klassiker. :)
Halo3 tog jag för att det kanske ger en blick på hur framtiden kan se ut och att det finns utvecklande vapen som kan se ut så i framtiden.
En bra spel det!
Halo 3, Perfect Dark Zero, King Kong va inte så bra
Kanske Oblivion? (kanske felstavat)
Jag har ändrat mig, Gears of war och Halo 3 blir klassiker (det måste det bli helt enkelt).
Men ni vet ju inte ens ifall Halo 3 kommer att vara bra,tänk om den blir misslyckad?
Det är som om jag säger att Ps3 kommer att äga den Xbox som inte har kommit ut..
Men det kan inte bli hel misslyckat, det går inte.
Jag tror Halo 3 och Project Gotham Racing 3.
↗ till inläggetCall of duty är ett halv år gammalt :bah:Jag tror på Call Of Duty 2 och Project Gotham Racing 3 kommer vara de spelen man ser tillbaka till och binder samman med till Xbox 360 realesen. Desutom vet man, om det kommer en uppföljare att förra spelet var rätt bra! :D
↗ till inläggetDet jag ville komma fram till är att,tänk om du gillar Halo 2 mer än Halo 3,alltså..jag hoppas verkligen att du förstår vad jag menar...Men det kan inte bli hel misslyckat, det går inte.
kanské fattar jag...
Alan Wake tror jag också blir ett bra spel..sen är det ju halo 3, fable 2 å om det kommer ut Star Wars KotOR 3 :gitarr:
dessutom kanske TES 4 Oblivion
Vad handlar "Alan Wake" om?
Är det någon sorts bilspel?
↗ till inläggetVad handlar "Alan Wake" om?
Är det någon sorts bilspel?
nä det är ett slags äventyrsspel osv :gitarr:
osv vad? vad handlar det om?
↗ till inläggetosv vad? vad handlar det om?
svårt å säga det har ju inte kommit ut än...men beställ nåt gammalt nummer av PcGamer(ska återkomma med vilket)så kan man läsa ;)
re5 :P
har köpt DoA4 nu men det blir nog knappast en klassiker
↗ till inläggethar köpt DoA4 nu men det blir nog knappast en klassiker
Det tror inte jag heller.