Adressfältet i i internet explorer har försvunnit för mig, vet nån hur man gör får att få tillbaka det?
Jag har provat att gå in i "visa" och och trycka på "visa adressfält" men det kommer inte fram ändå.
Adressfältet i i internet explorer har försvunnit för mig, vet nån hur man gör får att få tillbaka det?
Jag har provat att gå in i "visa" och och trycka på "visa adressfält" men det kommer inte fram ändå.
Någon kanske har spärrat den funktionen.
Inlägg nr 700!!
låt mig tänka....
ELLER INTE!
Kan du skicka en skärmdump på hur det ser ut?
Om det ser ut så som jag tror är det barea att trycka på F11.
↗ till inläggetlåt mig tänka....
ELLER INTE!
Jag fattar inte.
Det funka inte att trycka f11..
Förmodligen så att någon har gått in på internet-inställningar och rensat adressfältet. tror inte att det går att få bort på annat vis. Men om du vill se vilka sidor du varit på tidigare så testa å tryck Tidigare längst upp på skärmen.( en klocka med en grön pil ).
Men alltså det är där man skriver in själva adressen som har försvunnit så man kan inte skriva in nya sidor man måste ta dom som ligger i favoriter.
Hände det bara helt plötsligt eller?
↗ till inläggetAjdå då var det värre, prova med att byta startsida och kolla om det fungerar då.Men alltså det är där man skriver in själva adressen som har försvunnit så man kan inte skriva in nya sidor man måste ta dom som ligger i favoriter.
↗ till inläggetOvanför där adressfältet var ska du Högerklicka > Adressfältet.Adressfältet i i internet explorer har försvunnit för mig, vet nån hur man gör får att få tillbaka det?
Nu borde det funka.
Det funka inte med era tips.
Så här ser det ut.
Lägg märke till att det står adress i kanten men det går inte att klicka på :S..
En bild säger mer än tusen ord.
När du har låst upp adressfälten är det bara att flytta.
Jag ahr dom här inställningarna men det finns inte ändå..
Kan det va virus eller?
Provade att låsa upp men det funka inte ändå.
Blir det så här när du låser upp adressfältet?
skaff FF istället...bättre tycker iaf jag
du måste ta bort bocken vid lås verktygsfält
↗ till inläggetBlir det så här när du låser upp adressfältet?
AA precis.
A funderar på det dellarmorte, men nu undrar jag om det här.
Har du värkligen försökt att dra adressfältet neråt?
↗ till inläggetHar du värkligen försökt att dra adressfältet neråt?
det finns juh inget att dra i...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in