💬
Logga in
Fuska.se

Stanna Hemma!

69 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #21

Va f*n går ni i låg och mellan ska ni inte bry er... :huh: Men om ni går i åk:7-gymn åk:3 så vafan e ni rädda för lärar na ska ni nogg tenka om :angry:

Du verkar inte gå i högstadiet,för:

1.Du glömmer stor bokstav

2.Du beter dig som ett barn.

3.Du bryr dig inte om betygen.

11 Feb 2006
Nivå 1 · Novis

ja ga har gjort ett par sånna misstag men nu har jag inset att mina betyg är viktigast eller när jag ska få betyg så ska man alltid täka att du får ilket jobb som helst om du får mvg i allt komm ihåg dett jag går i 5 snart 6

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Tror inte det. Vad är det som är så speciellt då då?

Jag håller med.

Tror faktiskt inte att det kommer funka, det är ju alltid någon som ska förstöra :)´+ Jag skulle aldrig göra det.

Nivå 7 · Fuskare

nää vi kommer inte stanna hemma :( men däremot den 5 eller 6 juni :D

Nivå 4 · Lärling

HAHAHA! 27 mars e min födelsedag!

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #28
↗ till inlägget

HAHAHA! 27 mars e min födelsedag!

Gör det då... palla skolan på födelsedan...

men du grattis i förskott...

12 Feb 2006

6 juni? Det är väl nationaldagen så man är ju ledig ändå.

13 Feb 2006
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #30
↗ till inlägget

6 juni? Det är väl nationaldagen så man är ju ledig ändå.

VTF?

Jupp,nationaldagen den 6 juni. :kung:

Då kan du hålla på med dina Fillifionk-grejor.

14 Feb 2006
Nivå 7 · Fuskare

Anledningen till att man ska stanna hemma från skolan e ett test som nån/några idioter ska kolla hur ungdomar påverkas av information å sånnt som dem läser på internet...

17 Feb 2006
Nivå 5 · Fuskare

Min mamma skulle inte låta mej slippa skolan för det lol..kom på nåt bättre, :P

19 Feb 2006
Nivå 7 · Fuskare

Det måste jag skicka vidare på MSN om att man sak skolka den 27 mars :cool: Det vore riktigt coolt om nästan alla på skolan var hemma......... :gitarr:

24 Feb 2006
Nivå 1 · Novis

Haha... Detta e inte första gången ja stöter på detta ryktet. Hade jag stött på det 1 gång, nja... då skulle ja inte bry mig om d så mkt. Men eftersom ja till å med hör det här så skulle ja allt vilja se hur det går!! :cool:

Jag går på Sveriges tredje största skola... ska bli väldigt intressant vilka fler man ser gå runt på stan på skoltid :evil:

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #36
↗ till inlägget

Haha... Detta e inte första gången ja stöter på detta ryktet. Hade jag stött på det 1 gång, nja... då skulle ja inte bry mig om d så mkt. Men eftersom ja till å med hör det här så skulle ja allt vilja se hur det går!!  :cool:

Jag går på Sveriges tredje största skola... ska bli väldigt intressant vilka fler man ser gå runt på stan på skoltid  :evil:

tydligen inte monga det fins för monga pluggisar...

men jag ska i allafall stanna hemme

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Haha... Detta e inte första gången ja stöter på detta ryktet. Hade jag stött på det 1 gång, nja... då skulle ja inte bry mig om d så mkt. Men eftersom ja till å med hör det här så skulle ja allt vilja se hur det går!!  :cool:

Jag går på Sveriges tredje största skola... ska bli väldigt intressant vilka fler man ser gå runt på stan på skoltid  :evil:

Haha... jag ska nog det med :visslar:

1 Mar 2006
Nivå 3 · Lärling

f*n är de bara pluggisar på fuska eller? värkar som dom flästa inte brukar sjukanmäla sig när dom inte är sjuka.... hahahaha

Nepp,jag sjukanmäler mig inte i onödan och kalla mig skolnörd istället för pluggis.

Senast ändrad:

13 Mar 2006
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Tror inte så många kommer stanna hemma, om ens nån...

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.