💬
Logga in
Fuska.se

Runescape

33 svar · startad · 🔒 låst

Trådstartare #1

Hur trimmar man full addy t.ex? Jag vet att man måste vara member men sen då?

Det finns monster som droppar sällsynta saker.

31 Aug 2005

va ä de

19 Oct 2005

Det är clue scrolls....man kan inte trimma armorn även vasst det finns en del som säger så. :student:

20 Oct 2005

man kan inte trimma! jag är en lvl 71a member så jag vet

↗ till inlägget

Det är clue scrolls....man kan inte trimma armorn även vasst det finns en del som säger så. :student:

Man kan visst trimma armors... f*n vad arg jag blir på sånna som du "man kan inte trimma"... Det kan man visst har du aldrig sätt addy med guld streck lr nåt sånt?!

↗ till inlägget

OMG!! Du har spelat rs längre ön mej men du fattar inte att man inte kan trimma! Det är endast möjligt att få den via treasure clue! Om ett mostret sroppar en scroll kan du få en inte annars.. Så för aööa som inte förstår MAN KNA INTE TRIMMA ARMOR!!

Så om nån säger att dem ska trimma din armor om du ger den till dem så reporta dem för iten scamming och sen sätt dem på ignore listan

12 Feb 2006
↗ till inlägget

Hur trimmar man full addy t.ex? Jag vet att man måste vara member men sen då?

nummer 1:du måste va member

nummer 2:(ingredienser) charcoal,gold ore och slim

nummer 3:du kan bara trimma på ett ställe i en grotta du måste ta dig förbi för blue och blk dragons ( bluedragons är i lvl 127) och (blk dragons e i lvl 147)

OM du vill kan jag trimma åt dig så blir de lättare men liksom jag kan typ bara trimma 1 enda armour för att jag ahr bara 1 charcoal kvar men om du ger mig mer charcoals så kan jag trimma mer

Trimma? jag har sett många trimmade utrustningar,tex. med förlängda armar.

Men jag tror inte man kan göra det själv, det är väl någon grabb som du kan lämna in en rustning och pengar så gör han det åt dig, eller så lägger bara runescape in dom i marknaderna i jämna mellanrum.

17 Feb 2006

Man kan ju inte trimma armor sj'a'lv... som några andra har sagt här man får en clue scroll av vissa monster finns lvl 1, lvl 2 och lvl 3 clue scroll

av lvl 1 clue scroll kan du få Black Armor Trimmed (t) eller (g)

av lvl 2 clue scroll kan du få Addy Armor Trimmed (t) eller (g)

av lvl 3 clue scroll kan du få Rune Armor Trimmed (t) eller (g) och även få Rune Trimmed God armor finns Zammy, Saradomin och guthix

runescape är så värdelöst. "trimma armor" jösses så dumt de låter.

18 Feb 2006

går inte att trimma..

Flyttar till RuneScape/Tibia forumet.

Tack o adjö PC forum.

↗ till inlägget

Trimma? jag har sett många trimmade utrustningar,tex. med förlängda armar.

Men jag tror inte man kan göra det själv, det är väl någon grabb som du kan lämna in en rustning och pengar så gör han det åt dig, eller så lägger bara runescape in dom i marknaderna i jämna mellanrum.

Tvivlar på att du har spelat runescape! Förlängda armar! HMPF! det var den dåligaste lögn jag har hört!

Man kan trimma själv men man behöver charcoal och lite andra svåra saker o sen måste man göra det i en speciell grotta!

Ni som säger att det inte går att trimma själv: HUR MYCKET HAR NI EGENTLIGEN SPELAT RS!??! NI KAN JU INGENTING!

Trimmad armor har typ förlängda armar , det ser iaf ut som det när man har det i inventory.

Och du Mîhker , din äckliga scammer , man kan INTE trimma

19 Feb 2006

ta bort era j*vla avgasrör från armorn så blir den trimmad.

wtf?!?! det gåååååååååååååååår inte att trimma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fattar ni inte man får clue scrolls av monsetr

green dragon e det sämsta monstref för lvl 3

clue

26 Feb 2006
↗ till inlägget

helt dum eller??

man kan inte trimma,vissa tror det och andra utnytjar sånna som tror det genom att scamma dom !!!

så ge aldrig ditt amour till nån som säger typ " armour trimming eller free armour trimming "

de e bara dumt !!

:meddum:

Hallååå! Hur kan jag då ha trimmat addy full själv??

Så här gör man:

Man dödar en drake tills man får en clue scroll

Sen går man till "The Charchec Mines" och lägger in en charcoal i en "trimming barrel" sen lägger man in sin clue scroll

Sen får du en trimming set som använder med din armor!

Så hör här, noobs: DET GÅR ATT TRIMMA ARMOUR!

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.