Smart du.... Du tyckte det var taskigt när 0011 skickade in det där han skrev...
tänk lite sj..
Smart du.... Du tyckte det var taskigt när 0011 skickade in det där han skrev...
tänk lite sj..
vadå jag mistänker du mej lr fy F*N dej kan man ju inte lita påJag tror de försöker blåsa dig på din gubbe.. gör en liten skit gubbe och ge passet och namnet till den och se vad som händer.. kanske tweak har gjort den vad vet jag...
Nepp man borde värkligen inte ge ut sitt lösen till några man inte känner skärskilt på en sida som kanske 20 pers har sen får de veta om ditt lösen och anv ur dåligt
Man ska aldrig ge ut LÖSEN till någon du inte känner eller inte litar på..
Gå inte på adresser som Slutar på .reklam Det är folk som har skapat egna sidor med .reklam :angry:
hmm antingen så e de fusk lr så ere tweak som e acountnallare
asså ska alla gå o tro att de va ja jag försökte hjälpa er så tror ni att de e ja ganska taskit av er :(hmm antingen så e de fusk lr så ere tweak som e acountnallare
varning gå inte in på sök.reklam mycket farligt hemsida men det finns en hemsida med .reklam som jag ladaa ner spel därifrån mycket braa spel
↗ till inläggetJag skrev att jag inte skulle säga mitt lösen istället!!!
men kan någon något fusk till dekrim förutom att man behöver gå in på nån sida?
spammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmma ned hans emaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil med 100email elle rmeeeeeeeeera :D
nej sidan funkar inte
Det kom fraam spå 3 sidor me reklam.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in