Hej!
Jag undrar om det är någon som skjuter luftgevär eller luftpistol. Jag skjuter själv luftgevär och har börjat stående nu.
För dem som skjuter så kan man ju diskutera lite här! :D
Hej!
Jag undrar om det är någon som skjuter luftgevär eller luftpistol. Jag skjuter själv luftgevär och har börjat stående nu.
För dem som skjuter så kan man ju diskutera lite här! :D
Perfekt ställe för mig :rolleyes:
Jag har skjutit luftgevär/salongsgevär i närmare 6 år nu...
Jag är utbildad tränare.
Skjuter i K17/L17.
Blev 3:e bäst i Stockholms län för 1,5 år sedan i korthåll.
Går i en klub som heter VUSKF (Väsby Ungdoms Skytte Förening)
f*n va kul att någon skjuter. Även att det är så många som skjuter så kan man aldrig hitta dem på nätet. Ragnarök vad sköt du när du blev 3:e bäst i Stockholm län?
Jag gick i luftpistol i två år ungefär och jag var ganska bra fast jag tröttnade tillslut.
↗ till inläggetJag sköt korthåll. 50 meter till tavlan utomhus.f*n va kul att någon skjuter. Även att det är så många som skjuter så kan man aldrig hitta dem på nätet. Ragnarök vad sköt du när du blev 3:e bäst i Stockholm län?
Jo men jag menar hur mycket poäng.
http://img119.imageshack.us/img119/6503/as0kb.jpg
Resultaten över lag var inte så höga så vi får väl skylla på vädret. Det småregnade mest hela tiden och det blev ingen värme.
- Citerat från skjutbanan.com.
PS Jag är Christian.
Jag har skjutit lite men bara nån månad men jag tröttnade...
Men min kompis skjuter...
är han medlem här?
Tror inte d...
Jag skjuter också. Luftgevär L15S!!
Gick på skytte i.. 1½ år ungefär. SLutade sedan för jag hade svårt att ta mig till skjutbanan.
Har sedan dess skjutit hemma.. Både gevär och pistol. Nuförtiden blir det mest att man drar fram ett gammalt gevär eller en revolver och drar ett par skott. Är väl en "hyffsad" skytt :P
Min morsa sköt när hon var typ 10 hon har as många medaljer..!!! :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in