💬
Logga in
Fuska.se

Nyinspelningar Av Skräckfilmer

11 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Jag tycker att vissa nyinspelningar av skräckfilmer är bra som t.ex. nyinspelningen av Motorsågsmasskerna från 2003 men så finns det ju väldigt dåliga som t.ex. nyinspelningen av Psycho som inte var så värst bra utan bara en tagning scen för scen fast denna gången i färg.

Jag bryr mig inte om dem.

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Jag föredrar originella idéer och när man ska göra nyinspelningar av skräckfilmer blir dom ofta lite väl "häftiga" och överdrivet.

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #4

När man gör en nyinspelning så ska man inte göra samma version utan försöka komma på lite nytt och inte följa originalet helt scen för scen.

Jag bryr mig inte om dem, ser så pass sällan på skräck filmer.

23 Feb 2006
Nivå 7 · Fuskare

Har inget problem med dem...

Men jag kollar inte så ofta på skräckfilmer men jag har kollat på både nya å gammla Dawn of the Dead å den nya va mkt bättre kan jag säga

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #7
↗ till inlägget

Har inget problem med dem...

Men jag kollar inte så ofta på skräckfilmer men jag har kollat på både nya å gammla Dawn of the Dead å den nya va mkt bättre kan jag säga

Håller dem. Det är en av de bästa nyinspelningarna som har gjorts.

Nivå 7 · Fuskare

mmmm.....

Brukar inte gillar skräckfilmer men den var riktigt bra...

Ska nog kolla på dem andra of the Dead filmerna oxå...

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #9
↗ till inlägget

mmmm.....

Brukar inte gillar skräckfilmer men den var riktigt bra...

Ska nog kolla på dem andra of the Dead filmerna oxå...

Den första filmen Night Of The Living Dead från 1968 är väldigt bra fast att den är svartvit men det finns även en nyinspelning av den från 1990 och den är i färg. Day Of The Dead från 1985 är ochså bra fast den bästa i serien är Dawn Of The Dead från 1978 enligt mig. Det kommer att komma en nyinspelning an Day Of The Dead inom en snar framtid. Den nyaste av dem, Land Of The Dead som kom ut i år har jag inte sett än man jag har hört att den är väldigt bra.

Nivå 7 · Fuskare

Ja ska kanse se Land of the Dead i helgen om ja åker till en kompis

Bryr mig inte om dem

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #12
↗ till inlägget

Ja ska kanse se Land of the Dead i helgen om ja åker till en kompis

Då kan du säga här om den var bra.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in