Är det möjligt att ha två blåa skal?
Mario Kart Double Dash
↗ till inläggetDu sa det ju själv... Får den bakre ett blått skal så är det ju bara att byta plats... Då har ju den där fram det blåa skalet. Och den där bak har chans att få ett nytt.... :rolleyes:Är det möjligt att ha två blåa skal?
Jaha trodde du menade dem som satt i samma kart
det vore coolt
↗ till inläggetJa, det var det jag menade... Personen där fram kan ha en... Och personen där bak kan också ha en. :gitarr:Jaha trodde du menade dem som satt i samma kart
hehe tänk er dubbel träffad av blåa skal
Hellre en dubbelträff än att dem kommer en och en... En dubbelträff är ju detsamma som en vanlig, fast blir man skjuten, och sedan när man ska börja köra iväg igen kommer nästa blåa skal .... Vilket skulle bli katastrof om samma person åker ut för både två,.
haha då har man värsta otruen :D stör mig på dom blåa skalen...!
↗ till inläggetDet har faktiskt hänt mig. Men då låg jag så långt före att det inte gjorde något, fast dock gick jag mer för tiden, så jag blev rätt sur. :evil:haha då har man värsta otruen :D stör mig på dom blåa skalen...!
en gång körde jag vs o min kompis låg ett varv efter så fick han bara blåa skal och blixten dt var så störande o så hade vi också bytt så att dt var 9 varv...^_^
↗ till inläggetDet är nog typ den enda nackdelen med den taktiken. Men om man redan ligger 1:a då så behöver ju den andra kanske inte skjuta över huvudtagetJaha trodde du menade dem som satt i samma kart
↗ till inläggetOm jag ska vara ärlig så tror jag inte att den taktiken hjälper. Man lär ändå komma 4:a eller 5:a... eller gud vet vad... Men dessutom så är det väldigt lätt att vinna även om man är nybörjare... Så man behöver inte använda sig av något sådant.Jaha trodde du menade dem som satt i samma kart
På mirror mode är väl det lite svårare för nybörjare! Taktiken funkar faktiskt...
ja det är det kan man säga...
Egentligen om man är en nybörjare som bara har spåelet nån enstaka barna så borde mirror mode vara lätt
Jag menade inte en sån nybörjare... Om jag säjer så här då... För någon som inte är särskilt bra på det
Men jag menar en sån nybörjare :P
↗ till inläggetI vilket fall så får den nybörjaren lov att klara föregående cuper först... Och på så vis vänjer han sig... B)Egentligen om man är en nybörjare som bara har spåelet nån enstaka barna så borde mirror mode vara lätt
↗ till inläggetOkej jobbigast cupen är alla bannor på Mirror Mode.Egentligen om man är en nybörjare som bara har spåelet nån enstaka barna så borde mirror mode vara lätt
↗ till inläggetDet är Star Cup som är jobbigast. Dem andra cuperna är inga problem alls. :visslar:Egentligen om man är en nybörjare som bara har spåelet nån enstaka barna så borde mirror mode vara lätt