Jag minns gästböckerna förut ;)
Men de togs bort för att det var för lite aktivitet i de.
Sedan dess har jag saknat dem så nu är jag glad för att dom är tillbaka :)
Annars är det bra med lite nya grejer.
Jag minns gästböckerna förut ;)
Men de togs bort för att det var för lite aktivitet i de.
Sedan dess har jag saknat dem så nu är jag glad för att dom är tillbaka :)
Annars är det bra med lite nya grejer.
Det är bra!!!
Tycker man borde få välja om man vill dölja sin födelsedag, eller ändra den..
Det skulle vara bra ^^
Låt bli att skriva i den då. ;)
Hur, har redan skrivit i.
Skicka ett PM till admin så fixar han det bara. Eller så kanske ge förslag till honom att fixa så att om man vill kan dölja åldern.
↗ till inläggetgrymt f*n vad coolt! men det skulle bli lite bättre med lite mer smiliesar! :D
kommer det fler smileysar så tar jag livet av mig
Inga fler smiliesar dock. Att man kanske byter ut några som man aldrig använder. För hur många brukar använda sig av dessa t.ex. :kung: :student: :medieval:
Att Admin kanske kan finna några bättre som visar lite mer känslomässiga utseenden. ;)
Jag hatar verkligen ' ;) '-smileysen.. Jag brukar annars ofta göra ";)" men inte här på fuska.se. Behöver en ny, snyggare... ^^
jag tycker dom är bra.
:P
↗ till inläggetJag hatar verkligen ' ;) '-smileysen.. Jag brukar annars ofta göra ";)" men inte här på fuska.se. Behöver en ny, snyggare... ^^
En som gör en fin liten vink va? ^^ Tycker jag med. Passar absolut inte till kommandet ";)".
Har ni skaffat ordcensur? Sånt gillar jag!
Smart att man se om man är tjej eller kille och ålder på sin användare :D.
Jag trodde det var nån slags poäng eftersom nästan alla har ett 'P'.
↗ till inläggetNooo! Nu ser hela fuska att man är en tjej! :D
Nej men... Det ser gött ut admin. Fortsätt så här! ^^
Ojsan, har gästboken dykt upp igen? Wiee...
Va?
Är du en tjej?
Visste inte det :P
f*n va jag äger
↗ till inläggetNooo! Nu ser hela fuska att man är en tjej! :D
Nej men... Det ser gött ut admin. Fortsätt så här! ^^
Ojsan, har gästboken dykt upp igen? Wiee...
Det är också lite överaskande att se vilken ålder medlemarna är i. En del trodde jag var äldre.
Admin. Jag säger det bara att folk bara kommer testa sig fran med censuren och trådarna blir smutsig av stjärnor... Har bara en känsla.
Admin. Borde du inte göra att man anger sina sista fyra siffror när man sätter födelsedatum. Eftersom några inte har angivit korrekt födelsedatum.
↗ till inläggetDu visste väl att dem är hemliga?Admin. Jag säger det bara att folk bara kommer testa sig fran med censuren och trådarna blir smutsig av stjärnor... Har bara en känsla.
Admin. Borde du inte göra att man anger sina sista fyra siffror när man sätter födelsedatum. Eftersom några inte har angivit korrekt födelsedatum.
Tänk om spyware eller någonting som spelar in allting du spelar just in de 4 hemliga siffrorna?
Kan man nte byta ut ;) mot http://www.hamsterpaj.net/images/smilies/semikolonparentes.gif
Jag tycker iaf att den är snyggare.
På www.mafiascene.com har de skitsnygga smileysar som jag tycker att ni borde kolla in.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in