💬
Logga in
Fuska.se

Mario Kart Double Dash

74 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Egentligen om man är en nybörjare som bara har spåelet nån enstaka barna så borde mirror mode vara lätt

Ja, på Mirror Mode är den jobbigast, om mna inte räknar med All Cup Tour
Nivå 10 · Veteranfuskare

Det var väl Mushroom City jag syftade på när jag sade Star Cup. Fast kör man All Cup Tour så har man ju god chans att ta poäng på alla de lättare banorna. Så det är ju inga problem alls. ;)

Nivå 10 · Veteranfuskare

Okej, men All Cup Tour är ändå jobbigaste tycker jag.

Minns att vi var tvungna att vinna sista bannan för att vinna hela All Cup Tour och Wario, som var ledaren var tvungen att komma sista. Man trodde det skulle var omöjligt, men lite för slutet fick nån ett Blått Skall och slängde det och han flög upp i luften och landade på oss och föll ner i stupet och blev sist :P

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Minns att vi var tvungna att vinna sista bannan för att vinna hela All Cup Tour och Wario, som var ledaren var tvungen att komma sista. Man trodde det skulle var omöjligt, men lite för slutet fick nån ett Blått Skall och slängde det och han flög upp i luften och landade på oss och föll ner i stupet och blev sist :P

I det fallet måste alla ha varit väldigt jämna. Första gången man kör All Cup Tour är det inte så lätt.. Men andra gången osv är det lätt B)
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ja, men det var tur då. Tror det var då vi klarade All Coup Tour för första gången.
Nivå 10 · Veteranfuskare

Vad jag minns så kom jag faktiskt bara 3:a första gången på All Cup Tour. ;)

Nivå 10 · Veteranfuskare

Okej, kom typ sist :P

Ne, men typ 5-6 kanske

1:a kom jag ...

Nivå 10 · Veteranfuskare

Vilken bana har ni mest problem med på Mirror Mode?

den där mushroom city eller vad den heter.

baby park är ungefär lika ...

jag körde helt fel på den på mirror mode...

Nivå 10 · Veteranfuskare

Ett tips är ju att man kommer ihåg hur svängarna normalt gick... Det gjorde jag på Bowser´s Castle... Och då sa jag motsatsen för mig själv... Man satt och tänkte typ...(vänster,höger osv) ;)

jag har inga problem med den men den är jobbig...

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag har inte heller så stora problem.. Det är bara det att det är så många svängar på Mushroom City så att man virrar bort sig totalt. Har även små problem med Luigi Circuit och Mushroom Bridge i Mirror Mode... :( Fast börjar lära mig...

2 Mar 2006

jag håller med dig där ...

men jag kör mest 50 kubik nu förtiden.... :P

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

jag håller med dig där ...

men jag kör mest 50 kubik nu förtiden.... :P

Nja, om jag ska köra Gran Prix så är det 150 kubik som gäller. 50 kubik går så sakta, och man vinner allt för stort. :kung:
Nivå 10 · Veteranfuskare

Mest problem är på Mirror Mode är nog, vet inte nån :P

Många är jobbiga iaf.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Det beror ju helt på spelvanan också. Men vilken bana tycker ni är snyggast gjord då? :)

Nivå 10 · Veteranfuskare

På mirror Mode eller?

På Mirror Mode tycker jag lätt DK Mountain, om det int eär Mirror Mode så är det Bowser Castle :)

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jo, Bowser´s Castle är väldigt snyggt gjord. Fast en annan bra gjord är Yoshi Circuit. Notera att självaste banan är gjord som Yoshi... Man borde ha hittat på något liknande med Mario och Luigi Circuit också... Bara en tanke...

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jo, Yoshy Circuit är en av dom snyggare också.

Men fulast är ändå Baby Park, den är så tråkigt formad.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in