jag har letat efter heracross överallt men jag har aldrig hittat han, jag har pokemon guld, jag undrar vart ni hittade eran heracross, och när asså dag eller natt!!.
snälla svara på min fråga detta e jätteviktigt
jag har letat efter heracross överallt men jag har aldrig hittat han, jag har pokemon guld, jag undrar vart ni hittade eran heracross, och när asså dag eller natt!!.
↗ till inläggetHar du attacken butt?jag har letat efter heracross överallt men jag har aldrig hittat han, jag har pokemon guld, jag undrar vart ni hittade eran heracross, och när asså dag eller natt!!.
ja det e klart, men kan någon SVARA PÅ MIN FRÅGA, MAN FÅR JU ALDRIG HJÄLP HÄR PÅ FUSKA
Route 42, använd Headbutt på ett träd på kvällen.
tack ska försöka
jag har den:D:D:D:D:D
och tro mig,den suger apa!!
jaja jag tror dig fast det e den sista pokemon jag behöver fånga sen har jag klarat spelet
Proffsigt. ;)
I Ruby hur får man han där moste man ut väkla den från pinsir (byter man eller?)
nja man ska ha trixcykeln i safari zonen
åÅåååÅå jag hitar fortfarande inte heracross, varje gång jag skakar träden står det [nope.. nothing]. jag vill verkligen ha heracross, finns det något annat ställe en route 42 på kvällen
Den är sällsynt, fortsätt att försöka så får du den snart.
Btw, Heracross är den bästa Bug-pokemonen och är den enda som lär sig Megahorn, den starkaste Bug-attacken. Den slår ut Alakazam på en attack! Respekt!
wow det kallar jag RESPEKT :cool:
snaka om respekt :kung:
↗ till inläggetPinsir är faktist inte nergraderingen till Heracross. <_<Proffsigt. ;)
I Ruby hur får man han där moste man ut väkla den från pinsir (byter man eller?)
en kompis hade 2 så han bytte 1 av dom mot min ditto :P
↗ till inläggetRättare sagt att heracross har inte nån utveckling, pinsir är en helt annan pokemon...Proffsigt. ;)
↗ till inläggethär har du allt du behöver veta om heracross:jag har letat efter heracross överallt men jag har aldrig hittat han, jag har pokemon guld, jag undrar vart ni hittade eran heracross, och när asså dag eller natt!!.
du ska bara skaka träden Sonic! Man får ju nästan alltid hjälp på fuska! :angry:
använd hedbutt MT02 på träden/buskarna ja. headbutt kan man hitta i Ilex Forest. vilka träd/buskar du ska använda headbutt på ser du i länken i mitt förra inlägg.
ja det e klart, men kan någon SVARA PÅ MIN FRÅGA, MAN FÅR JU ALDRIG HJÄLP HÄR PÅ FUSKA
Det var det jag menade med att man alltid får hjälp på fuska!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in