💬
Logga in
Fuska.se

Heracross, Stort Problem

22 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

jag har letat efter heracross överallt men jag har aldrig hittat han, jag har pokemon guld, jag undrar vart ni hittade eran heracross, och när asså dag eller natt!!.

snälla svara på min fråga detta e jätteviktigt

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

jag har letat efter heracross överallt men jag har aldrig hittat han, jag har pokemon guld, jag undrar vart ni hittade eran heracross, och när asså dag eller natt!!.

Har du attacken butt?
4 Mar 2006
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #3

ja det e klart, men kan någon SVARA PÅ MIN FRÅGA, MAN FÅR JU ALDRIG HJÄLP HÄR PÅ FUSKA

7 Mar 2006
Nivå 3 · Lärling

Route 42, använd Headbutt på ett träd på kvällen.

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #5

tack ska försöka

8 Mar 2006
Nivå 1 · Novis

jag har den:D:D:D:D:D

och tro mig,den suger apa!!

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #7

jaja jag tror dig fast det e den sista pokemon jag behöver fånga sen har jag klarat spelet

10 Mar 2006

Proffsigt. ;)

I Ruby hur får man han där moste man ut väkla den från pinsir (byter man eller?)

nja man ska ha trixcykeln i safari zonen

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #10

åÅåååÅå jag hitar fortfarande inte heracross, varje gång jag skakar träden står det [nope.. nothing]. jag vill verkligen ha heracross, finns det något annat ställe en route 42 på kvällen

11 Mar 2006
Nivå 3 · Lärling

Den är sällsynt, fortsätt att försöka så får du den snart.

Btw, Heracross är den bästa Bug-pokemonen och är den enda som lär sig Megahorn, den starkaste Bug-attacken. Den slår ut Alakazam på en attack! Respekt!

17 Mar 2006
Nivå 3 · Lärling

wow det kallar jag RESPEKT :cool:

1 Jan 2007
Nivå 7 · Fuskare

snaka om respekt :kung:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Proffsigt. ;)

I Ruby hur får man han där moste man ut väkla den från pinsir (byter man eller?)

Pinsir är faktist inte nergraderingen till Heracross. <_<
Nivå 7 · Fuskare

en kompis hade 2 så han bytte 1 av dom mot min ditto :P

2 Jan 2007
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Proffsigt. ;)

Rättare sagt att heracross har inte nån utveckling, pinsir är en helt annan pokemon...
Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

här har du allt du behöver veta om heracross:

http://serebii.net/pokedex/214.shtml

3 Jan 2007
Nivå 2 · Novis

du ska bara skaka träden Sonic! Man får ju nästan alltid hjälp på fuska! :angry:

4 Jan 2007
Nivå 13 · Mästerfuskare

använd hedbutt MT02 på träden/buskarna ja. headbutt kan man hitta i Ilex Forest. vilka träd/buskar du ska använda headbutt på ser du i länken i mitt förra inlägg.

Nivå 2 · Novis

ja det e klart, men kan någon SVARA PÅ MIN FRÅGA, MAN FÅR JU ALDRIG HJÄLP HÄR PÅ FUSKA

Det var det jag menade med att man alltid får hjälp på fuska!

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in