Ja tittar på alla program, men min favorit e Viva La Bam
Jackass, Viva La Bam, Dirty Sanchez Och Wildboyz
jackass äger, men viva la bam e tråkigt
Viva La Bam : 1 , Jackass : 2, Dirty Sanchez : 3.
Viva La Bam är så sjukt bra. Speciellt när Mike Vallely är med, den killen är ju hel sjuk. :P
Viva la Bam och ibland Jackass.
Don Vito is da man! :P
Kollar mest på Dirty Sanchez och Jackass, men Viva La Bam är också bra...
Brandon Dicamillio är helt klart den bästa.
Viva La Bam!!
Jackass, Viva la Bam, Dirty Schanzes och Wildboyz går alla vardagar på MTV start klockan 22:00 tror jag.. Har kollat på alla 3 säsonger av Dirty Schanzes, och nu går bara massa repriser (usch) men jag gillar Jackass crewen mer! :) Och min största Idol heter : Don Vito Yooo
näee,tydligen inte
kollar på jackass ibland och viva la bam
Tittade då och då på förut :)
Inte nu längre dock.
Viva La Bam o Jackass kollar ja på, men Viva La Bam e nog bäst!!
Det verkar inte vara många som tittar på Wildboyz...
Jag kollar på Jackass, Viva La Bam och Wildboyz, men Wildboyz kollar jag bara på när jag är ledig p.g.a. att det går så sent. Dirty Sanchez suger det är bara en wanabe Jackass kopia.
jag kollar på jackass viva la bam wild boys jackass är bäst tycker jag
Stänger alla av TVN när Dirty Schanzes börjar utom jag eller XD
Nej men jag kollar sällan på det eftersom det är ganska sent och man ska ju upp tidigt nästa dag.
Dirty Sanchez är ju grymmt men det kan bli lite äckligt ibland.
Ja håller me där, de kan bli extremt äckligt ibland, men de e ju kul när dom slår sig o sånt......(ja e extremt skadeglad om ni undrar)
↗ till inläggetJag brukar mest kolla på Jackass och Viva la Bam. Kollar på Dirty Sanchez och Wildboyz litegrann också. B)Ja håller me där, de kan bli extremt äckligt ibland, men de e ju kul när dom slår sig o sånt......(ja e extremt skadeglad om ni undrar)