jag äger på att läsa och åka skidor och vattenskidor!!!
Skryt
Jag är en av de bästa på idrotten i skolan.
Jag är best på data kunskap i klassen (men alla i min klass är helt obildade)
↗ till inläggetJa!! Jag fattar inte vad som är så coolt :(Jag är mod :rolleyes:
Måste jag säga mer B)?
Vem vill inte vara mod ? och är man det så kan man skryta om det eftersom att så få är det
↗ till inläggetehh, mkt jag kan stryta om, ska ta det viktigaste ;)
haha jag dumpade skolans officiela snygging, och jag är min klass enda medle på fuska (A)
Haha, var bara tvungen att citera det här. Att man har dumpat en snygg tjej är inget man kan skryta om, det är bara ren dumhet ^^
ehh en av dem bästa på skateboard i skolan är jag! :lol:
4 bäst i klassen på skidor kanske den bästa i hela mellanstadiet på nds
↗ till inläggetJag vill inte vara moderator :kung:Vem vill inte vara mod ? och är man det så kan man skryta om det eftersom att så få är det
Jag har inget att skryta om.
jag rankas som den smartaste i min klass.
det är drygt....
↗ till inläggetjag rankas som den smartaste i min klass.
det är drygt....
Svårt när man är 11.
NesseN har avgått som moderator. DET ÄR nånting att skryta med..
ja menar vad är coolast.
Att gå på nobelmiddan eller att dissa den?
ja, då ska jag väl skryta lite jag också..
själv spelar man i världens bästa band, gripen impact..
och sen så ska vi spela förband till sven ingvars i sommar, 4700 personer.. lite heavy... och sen några andra mindre ställen
har även varit delägare i sveriges snabbaste epa.. det är grejer och sen även varit med och byggt 2001 sveriges snyggaste epa... fyfan va het man är...
↗ till inläggetDissa den!NesseN har avgått som moderator. DET ÄR nånting att skryta med..
ja menar vad är coolast.
Att gå på nobelmiddan eller att dissa den?
apoca: Gripen Impact <3. Hur går det för er nu för tiden? In på irc någon gång och langa lite låtar vettja.
↗ till inläggetär det svårare när man är 17???jag rankas som den smartaste i min klass.
det är drygt....
f*n jag räknas som hjälplärare av dom i min klass det är därför det är drygt
Gillar inte allas att skryta, kanske bara några gånger. -_-
Min kompis kusin har registrerings nummret "747" på sin bil. Är man en kentare så förstår man värdet i det.
Har nog haft världshistoriens största finne på näsan, typ 1.5 cm bred och 0.8 cm hög.
De ni
↗ till inläggetHaha, jo. Många kentfans skulle betala bra för den bilen :)Min kompis kusin har registrerings nummret "747" på sin bil. Är man en kentare så förstår man värdet i det.