💬
Logga in
Fuska.se

Misstag Inom Spel

73 svar · startad

Här kan ni skriva era värsta misstag ni har gjort när ni har spelat GC.

Själv satt jag och lira TWW och väntade ungefär 1 timme för att få IN-credible chart, sen när jag kollade alla mina charts hade jag redan fått den. Berätta om era värsta misstag/tabbar.

TWW???

tror det va när en kompis och jag skulle få mr.game&watch...

han hade fått highscore på en gubbe som han inte klarat med så vi körde om med alla karaktärer.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jo, nåt liknade har hänt för mig.

HAr glömmt att save ibland när jag klarat långt i ett spel.

ja det är också jobbigt.

sen när man stänger av när det sparar.

så gjorde jag på en kompis mario smash fotball fick spela om det så han hade kommit lika långt

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

ja det är också jobbigt.

sen när man stänger av när det sparar.

så gjorde jag på en kompis mario smash fotball fick spela om det så han hade kommit lika långt

samma här det är så himmla drygt att spela om ett spel

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jo, det är också jobbigt om man måste hitta ett ställe i spelet att save på.

Och man har klarat jätte långt, och då dör man

på samus till gameboy eller att man ska åka nånstans...

Att man glömmer spara är ju alltid en höjdare.

TWW= The wind waker (Zelda)

Nivå 10 · Veteranfuskare

En gång raderade jag min spelfil inte med flit.

13 Mar 2006
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Men snälla... om man glömmer att spara eller råkar radera en fil... vad spelar det för roll? Det är ju bara att spela om. Man spelar ju för att ha kul? Inte för att klara spelet och sen låta det ligga.

Jag stör mig dock på att mitt minneskort har raderats sig själv. Inte för den sparade datan, utan för att minneskortet inte håller kvaliten.

Nivå 3 · Lärling

Det var ett misstaag att låta min syster spela på harry potter och fången från azkaban för hon sparade sin fil över min och jag som vad nära slutet av spelet :(

Nivå 7 · Fuskare

jag sparade inte på ett spel jag kom aslångt på... :( som vanligt då...X)

14 Mar 2006
Nivå 4 · Lärling

majoras mask, jag kom till bossen på tredje grottan... (Mamma)- Maten är klar! STÖN!-.-'

Största misstaget?Nja....kanske inte mitt största men det var nog när jag hade klarat hela Mario Kart Double Dash till min kompis och sen stack vi ut,under tiden hade kompisens lillebrorsa raderat alltihop.Lillebrorsan fick betala till honom sen.... :P

Nivå 4 · Lärling

När jag satt och lira typ Star wars:Clone Wars och jag skulle gå till huvud menyn för att stänga av.

På det så raderade man spelet om man tryckte B på huvudmenyn.

Och jag är van vid att Yes sitter överst av alternativen på "Do you really want to erase your save" skärmen men det gjorde den inte och jag tänkte mig inte för så jag tog det undre alternativet(alltså Yes).X)

Ledsen om beskrivningen var svår att fatta.

PS.Som tur var så hade jag hyrt det.DS

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Men rätt taskigt endå..

Nivå 7 · Fuskare
vaa....? vad var taskigt...?
Nivå 10 · Veteranfuskare

Mitt största misstag var väl i Wind Temple, vid bossen, i TWW. Jag skulle slänga hooken på honom, precis som man skulle alltså... Jag lär tydligen ha kastat minsta snett, sedan uteslöt jag den metoden och satt i flera timmar och kom aldrig på hur man skulle göra. Dagen efter kom min kompis, han kom sedan till samma ställe, då han tog hooken och lyckades direkt... Sedan ba: det här var ju inge svårt...

Ganska irritirande... Ett annat misstag var väl när man skulle få dem där medlemskorten eller vad det nu var, som man kan få i båtshopen om man handlar ett speciellt antal styck... Sedan efter 10 timmar insåg jag att det var onödvändigt...

Senast ändrad:

15 Mar 2006
Nivå 4 · Lärling

Haha den var bra.

Ett annat mistag som är irriterande är när man råkar spara när man faller ner för stup.

Dock inte hänt mej men en av mina kompisar.

↗ till inlägget

Mitt största misstag var väl i Wind Temple, vid bossen, i TWW. Jag skulle slänga hooken på honom, precis som man skulle alltså... Jag lär tydligen ha kastat minsta snett, sedan uteslöt jag den metoden och satt i flera timmar och kom aldrig på hur man skulle göra. Dagen efter kom min kompis, han kom sedan till samma ställe, då han tog hooken och lyckades direkt... Sedan ba: det här var ju inge svårt...

Ganska irritirande... Ett annat misstag var väl när man skulle få dem där medlemskorten eller vad det nu var, som man kan få i båtshopen om man handlar ett speciellt antal styck... Sedan efter 10 timmar insåg jag att det var onödvändigt...

Haha jo den. Satt och köpte allt möjligt i onödan för att få kortet. Lite småsur blev man väl när man fick veta vad det var.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in