💬
Logga in
Fuska.se

Vad Gillar Du För Musik ?

9 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Vad gillar ni för sorts musik??Jag gillar Heavy metal bl.a. Static-x, Dope, Celdweller, Spineshank m.m.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Rapp och lite Hip - Hop !

Nivå 4 · Lärling

Jag gillar olika sårtes musik. Men jag gillar inte hårdrok och Rapp.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #4

e du verkligen 19 år?du e ingen höjdare på att stava...har du ig i svenska eller?(och din msn är ju tokar93....vilket måste betyda att du är 13 år, har jag fel??)

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

e du verkligen 19 år?du e ingen höjdare på att stava...har du ig i svenska eller?(och din msn är ju tokar93....)

Jag vet att jag är inte är bra på att stava. Nej jag har inte ig i Svenska. Vad är det för fel att min msn är tokar93 den skaffade jag för fem år sen.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #6

men alltså, menar du inte 93=1993?? de gör ju alla...typ.

jag lyssnar på Heavy metal mest Dio,Saxon och Scorpions

Nivå 8 · Veteranfuskare

Okej, det har skapats minst 6 st sådana här trådar, var god och kolla om det finns någon liknande tråd innan ni skapar en sån här

Nivå 7 · Fuskare

Outside har rätt...

Men jag lyssnar på nästan all musik dock inte typ hårdrock å metal å bara ytterst lite hip-hop/rap men mest e de nog nån sorts techno eller typ skate/punk

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

e du verkligen 19 år?du e ingen höjdare på att stava...har du ig i svenska eller?(och din msn är ju tokar93....vilket måste betyda att du är 13 år, har jag fel??)

Tänk om killen har dyslexi?

Då är det inte så j*vla konstigt att han inte stavar så bra.

Dessutom tror jag att du har ig i läsförståelse eftersom du inte kan se skillnad på orden musik & musikstil. (Det finns en tråd på förstasidan)

§ 1.13 - låst.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.