Vad för program ska jag ha för att konvertera IMG fikleer? så jag kan Kolla på dem på Vanlig Dvd spelare?
Alcohol 120% och BlindWrite funkar inte.. dem tar inte emot IMG filer
Vad för program ska jag ha för att konvertera IMG fikleer? så jag kan Kolla på dem på Vanlig Dvd spelare?
Alcohol 120% och BlindWrite funkar inte.. dem tar inte emot IMG filer
tror det ska gå med nero
Förmodligen inehåller din IMG fil VOB filer som din DVD spelare kan läsa. Kolla det först.
Vänta här nu!.. nu fattar itne jag?.. Hur skla man göra med nero.. och
Img fil med VOB fil?.. va?!.
Förklara istället!
Ta bort .img i filnamnet och skriv dit .iso. Bränn i Nero och njut av filmen.
Annars kan du använda Alcohol 120% för att bränna img filer.
Alcohol 120% tog inte emot .IMG filer!.. skit dåligt.. flera har sagt att dt ska gå, men dt står att dt formatet inte stöds
↗ till inläggetFixa senaste Alcohol, starta upp det. Lägg till imagefil -> Välj 'Visa alla filer' -> Välj din imgfil -> bränn. Funkar det inte då är något väldigt fel.Alcohol 120% tog inte emot .IMG filer!.. skit dåligt.. flera har sagt att dt ska gå, men dt står att dt formatet inte stöds
jo det funkade, som på nero.. det e ju inga problem med att bränna en IMG fil, det e mest att få den att spelas upp som en vanlig DVD när man stoppar i skivan.. att Filmen starta och nite att Mappen öppnas bara
↗ till inläggetDå är det något annat fel.. Jag har brännt säkert över 200 imgfiler och sedan spelat upp dem i min dvdspelare..jo det funkade, som på nero.. det e ju inga problem med att bränna en IMG fil, det e mest att få den att spelas upp som en vanlig DVD när man stoppar i skivan.. att Filmen starta och nite att Mappen öppnas bara
↗ till inläggetjo det funkade, som på nero.. det e ju inga problem med att bränna en IMG fil, det e mest att få den att spelas upp som en vanlig DVD när man stoppar i skivan.. att Filmen starta och nite att Mappen öppnas bara
Hmmm.. okej. men kan nite du Förklara hur man gör då?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in