Kan man radera/tömma datorn på något sätt så att man slipper den där jedrans listan som kommer upp när man söker ngt på tex google.
Skriver man tex. bokstaven M så kommer alla sökningar upp som jag har gjort på olika ord som börjar på P
Kan man radera/tömma datorn på något sätt så att man slipper den där jedrans listan som kommer upp när man söker ngt på tex google.
Skriver man tex. bokstaven M så kommer alla sökningar upp som jag har gjort på olika ord som börjar på P
Det går trycka på Delete på alternativen då man har listan uppe.
kontrollpanelen>internet alternativ>rensa tidigare & rensa formulär
Eller så kan du högerklicka på internet ikonen på ditt skrivbord, ta sen egenskaper och tryck på rensa tidigare.
Varför vill du har bort det, något snuskigt som inte föräldrarna ska se eller ;)?
-> Internet alternativ
--> Innehåll (flik)
---> Komplettera automatiskt
----> Rensa formulär
↗ till inläggetDet brukar ju vara så ;)Eller så kan du högerklicka på internet ikonen på ditt skrivbord, ta sen egenskaper och tryck på rensa tidigare.
Varför vill du har bort det, något snuskigt som inte föräldrarna ska se eller ;)?
Har skapats många trådar om hur man gör just detta.
tack Omega99...
Inte har de nått att göra med snusk,de är min dator och det är ingen som använder den :P
Utan de har att göra med mitt förflutna och att det är störande varje gång det kommer upp en såndär lista
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in