Nu har det kommit Svenska servrar på runescape. Det finns både F2p servrar
och ett par member servrar. Jag tycker iaf att det är bra för alla svenskar att ha en server
Vad tycker ni?
Nu har det kommit Svenska servrar på runescape. Det finns både F2p servrar
och ett par member servrar. Jag tycker iaf att det är bra för alla svenskar att ha en server
Vad tycker ni?
yea really good !
Coolt, spelar inte runescape men det är säkert bra :D
Haha, det trodde man aldrig att Jagex skulle tänka på. Snälla britter =)
Fantastiskt!
Det är ett steg mot att fler svenskar ska börja spela, det gynnar mitt nya projekt med en svensk RuneScape site.
Coolt!
Kan bara svenskar spela där, eller kan alla också andra spela där?
Fusion: Lol, alla kan ju spela där. Som om bara amerikanare kan spela på amerikanska servrar.
Hoppas de lägger till fler sätt att betala membership på för oss svenskar som grädde på moset =)
allså ja hatar att dom la dit 3 f2p servrar å bara 2 p2p...borde va svert om + servrarna sejer bara no response from loginserver för mej :(
Jaa, kan inte logga in på members serverna...
KAN NÅGON HÄR KOMMA IN PÅ EN MEMBER SERVER SOM EE SVENSK?
↗ till inläggetKAN NÅGON HÄR KOMMA IN PÅ EN MEMBER SERVER SOM EE SVENSK?
det är något fel på dom så alla svenska servrar är offline.
nu är dom svenka servrarna borttagna så vi får väl hoppas att dom kommer tillbaka igen
↗ till inläggetKAN NÅGON HÄR KOMMA IN PÅ EN MEMBER SERVER SOM EE SVENSK?
Ja, jag kan var inne lite där igår.
asså dom skulle bara göra worldarna offline å fixsa allt men nu har dom tagit bort dom :(
↗ till inläggetDom har större problem än dom trodde , dom fixar det nuasså dom skulle bara göra worldarna offline å fixsa allt men nu har dom tagit bort dom :(
Läs i RuneScape forumet innan ni blir desperata ;-P
hoppas dom kan fixa det bara.
Dem har försvunnit.. :S
För andra gången, läs i RuneScape forumen!
Det var större problem än de hade förväntat sig, därför togs servrarna bort från listan eftersom det kommer ta tid.
Tyckte väl att det var konstigt at det inte fanns svensk server när ja kolla. han aldrig se dom :P
hoppas dom kommer tillbaka och att det kommer tex pay by phone och sms i sverige
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in