💬
Logga in
Fuska.se

Bort Med Fuska Rank?

22 svar · startad

Jag har ett förslag:

Att man ska skriva ett antal inlägg för att gå upp till ex. #2 till 3#. Istället för att

sammla på sig massa fuska rank..

Vad tycker ni?

[EDIT] Blev något fel med förra tråden..

Nivå 10 · Veteranfuskare

Nej, det tycker jag inte.

Tycker att detta system är bra och ska vara kvar, SEN, varför ska man ändra på det, orka göra saker och ting svårare när det är bra som det är. ;)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Håller med Fusion varför krångla till det..???

Jag fattar inte vad det krångliga är, ofta det blir svårare, det blir lättare tycker jag.

Nivå 5 · Fuskare

Det är bra som det är. + Forumen skulle bli sönderspammade med det systemet.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag tycker att det är bra som det är.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag fattar inte vad det krångliga är, ofta det blir svårare, det blir lättare tycker jag.

Varför blir det lättare, och vad är det som är så svårt just nu ?

Med tanke på att det har gått jättebra med ranken och allt, så ser jag inget problem, speciellt inte att det blir lättare eller svårare.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Den borde verkligen inte försvinna, den representerar ju hur mycket man medverkar på sidan ( skriver/tycker )

Nivå 6 · Fuskare

Det var som R-110 sa för länge sen. Men detta ändrades till det system som är idag. Med det nya systemet blir det enklare att räkna med poängen man får från inskickade texter (fusk, recensioner mm).

Förut fick man bara högre rank av att spamma. Nu får man högre rank av att hjälpa till :)

Men om man har skrivit mycket betyder det ju också att man har varit aktiv och

man behöver ju inte har spammat.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Men om man har skrivit mycket betyder det ju också att man har varit aktiv och

man behöver ju inte har spammat.

Men man också se hur många inlägg medlemmen har skrivit ifall man tittar i t.ex profilen.

Så det betyder att vi har båda funktionerna, var glad, vissa forum har bara inläggsräknare. ;)

Nivå 6 · Fuskare

det kommer att bli MYCKET mera spamm då...

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag tycker att det visas rank är mycket bättre än att det visas antalet inlägg som på de flesta andra forum.

Nivå 6 · Fuskare

Dåligt ide.

Nivå 7 · Fuskare

I princip så är inlägg-idéen och fuskaranken samma sak. För ett inlägg får du ju ungefär 0.25 fuskarank eller vad det var? Om du vill tänka det som inlägg så är det bara att ta ranken du har och multiplicera med fyra om jag inte tänker helt fel? Man får fuskarank av att skicka recensioner, fusk och nyheter också vilket hjälper sidan. Iallafall som sagt var det inläggsräknare innan som rankingen baserades på vilket gjorde att folk spammade för att få högre rank och nu tar det längre tid med detta system vilket får folk att lugna ner sig med inläggen.

30 Mar 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare

Får man inte 0.4 rank per inlägg längre :( ?

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

Eeeeeh? , Jag tycker det är bra som det är, orka ta bort fuskaranken ...

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Får man inte 0.4 rank per inlägg längre :( ?

Jo det får man.

Nivå 7 · Fuskare

exakt orka ta bort fuskaranken

31 Mar 2006
↗ till inlägget

det kommer att bli MYCKET mera spamm då...

Varför det? Jag är medlem på ett forum som har så och det är inget spam där.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in