💬
Logga in
Fuska.se

Vad Är Du Rädd För ?

147 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

JAg glömde några rädslor Hydroklaustrofobi(Tror de hette så) alltså att jag är rädd för små utrymmen fyllda med vatten och min största fobi utan alla: METAL MUSIK!!de e hemskt...

Outside nu blir jag besviken hur kan man vara rädd för sånn undrabar musik(förutom hip-hop så)...

Metal musik? Det är ju bra musik!

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

JAg glömde några rädslor Hydroklaustrofobi(Tror de hette så) alltså att jag är rädd för små utrymmen fyllda med vatten och min största fobi utan alla: METAL MUSIK!!de e hemskt...

Outside nu blir jag besviken hur kan man vara rädd för sånn undrabar musik(förutom hip-hop så)...

Alla får väl tycka vad de vill men inte trycka ner metal för de är hundra gånger mer talangfulla än hip-hop artister iallafall.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Hmm, är lite höjdrädd...

* Off - Topic: Corpsegrinder, Hip - Hop artister är mycket mer talangfull än rockare, eftersom det ända dem gör är att skrika.. -.-'

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Hmm, är lite höjdrädd...

* Off - Topic: Corpsegrinder, Hip - Hop artister är mycket mer talangfull än rockare, eftersom det ända dem gör är att skrika.. -.-'

Jag pratade inte om sången utan jag pratar om att spela instrument och det tar en ganska lång tid innan man kan spela så snabbt på gitarr, bass och trummor som de gör.

Nivå 5 · Fuskare

Flygande insekter....det är nog de värsta jag vet! :(

alltså inte sånna som flugor och som INTE sticks eller biter...

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Att se min mamma i en bikini. Usch!

Nivå 10 · Veteranfuskare

Glömde att skriva, insekter, hatar dessa små varelser !

30 Mar 2006

jag är rädd för att förlora en medlem i familjen

1 Apr 2006

Att vara arbetslös när jag blir stor riktigt skrämmande. Men man kan ju starta eget.

Jag är rädd för döden.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Usch ja !
12 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

Jag är jäterädd för blod, knivar, spindlar och mörker...ja bara ryser när jag ser sådana saker...

14 Apr 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag är rädd för dåliga betyg och stora vårtbitare, och vårtor för den delen också.

jag är rädd för att inte komma in på teknik nu i sommar/höst

Nivå 8 · Veteranfuskare

Off-topic :Jag har också sökt till teknik, men fick reda på att jag kommer in med min nuvarande poäng

↗ till inlägget

Off-topic :Jag har också sökt till teknik, men fick reda på att jag kommer in med min nuvarande poäng

samma här jag blev premilinärt intagen på alla tre sökningar så att säga
15 Apr 2006
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Mm jag med, annars inget

jag är rädd föt stora håriga spindlar dom är ju så äckliga..men alla är typ rädda för ormar jag fattar inte varför..:P....när jag var 6 år o vi gick en priomenad komen huggorm o kröp över min fot var ju bara kul:P

Nivå 3 · Lärling

jag är rädd för att svälta ihjäl, bli torterad, mörker, och jag springer övernaturligt fort iväg så fort jag ser en kackerlacka. Jag är även rädd för att min familj aldrig kommer ha råd med en dator till mig :o

1 May 2006

ojojoj.. Någon kan visst inte leva utan data. :)

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in