💬
Logga in
Fuska.se

The Elder Scrolls Iv

11 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Jag behöver hjälp me The Elder Scrolls Iv.... Nån som vet hur man kastar saker ? jag kan inte röra mig o det står att jag har för mycket saker på mig o jag vet inte hur man kastar dem.... Hjälp Tack :)

Nivå 1 · Novis

om det är som i dom tidigare spelen så tar du upp ditt inventory, klickar på en sak och klickar utanför invetoryt

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #3
↗ till inlägget

om det är som i dom tidigare spelen så tar du upp ditt inventory, klickar på en sak och klickar utanför invetoryt

fattar inte ? förklara vilka knappar... ps.mitt fösta The Elder
Nivå 2 · Novis

Tryck med vänster mus knapp på den sak du vill kasta ut och holl i den i 5 sekunder sen ser du det sak i mitten av skärmen,den är som i luften,du släpper vänster mus knapp och den måste ramla ner, om den inte gör det tryck på Z knappen.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #5
↗ till inlägget

Tryck med vänster mus knapp på den sak du vill kasta ut och holl i den i 5 sekunder sen ser du det sak i mitten av skärmen,den är som i luften,du släpper vänster mus knapp och den måste ramla ner, om den inte gör det tryck på Z knappen.

Okej ska testa tack så mycket :D e spelet så bra som alla säger jag är då kungen dör i början

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Du kan även hålla in shift och sen bara klicka på sakerna du vill slänga ut, mycket lättare.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Håll inne shift och vänster-klicka på den sak du vill slänga

jag har kört detta spel nu i totalt 9 timmar och inte gått upp en enda level det känns bra.

Nivå 9 · Veteranfuskare

9 timmar. Jag har kört Ca: 9 timmar och är lvl 5. Du vet väll att du ska sova i en säng så du går upp i lvl?

Räcker det inte med att sova under bar himmel så att säga??

Tycker det är lustigt eftersom jag gjort ungefär 5 quester och raidat ett par dungeon och ändå är jag bara level 1.

ajja ska nu in och prova och sova i en redig säng.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Nej, du måste sova i en säng. Aja, man får ju hoppas att du går upp några lvl's

gick inte upp en enda level när jag sov i en säng.

jag är bara halvvägs till level 2 hah så det ser inte ut som jag klarar detta spel i första taget.

börjar på en ny gubbe istället.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in