💬
Logga in
Fuska.se

Xbox 360

55 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag la min 360 från stående till liggande position och den gick inte sönder. 10-15% av alla X360s är trasiga när man köper den, men om den är trasig så har man alltid rätt att få en ny från affären man köpte den i.

Men alltså, det beror på hur kraftigt smällen är.

Ifall du bara petar den så att den rör sig 1 mm, så tror jag inte att det kommer att hända något.

Men ifall du stöter till den kraftigt, då kan det hända saker som t.ex att skiva repas eller till och med går sönder.

15 Mar 2006
Nivå 5 · Fuskare

VARNING!!! KÖP INTE XBOX 360!!!

Inte än iaf...

Köpte ett för nå dar sen och det har repat sönder 2 skivor hitintills UTAN att någon har rört det eller ens andats på det.

Kommer väl förmodligen att få ersättning för det, men ändå...det är bättre att vänta.

Det är den mest känsliga maskin jag nånsin varit med om.

Det är en svag laser i den. Många har ett fel som gör att de överhettas. Många får error-nånting efter några månader och måste lämna in den.

Kort sagt...det är bättre att vänta på PS3 eller en ny version av X360...det märks att MS stressade enormt för att få ut den före PS3..hade aldrig köpt den om jag hade vetat om alla problem innan..

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

VARNING!!! KÖP INTE XBOX 360!!!

Inte än iaf...

Köpte ett för nå dar sen och det har repat sönder 2 skivor hitintills UTAN att någon har rört det eller ens andats på det.

Kommer väl förmodligen att få ersättning för det, men ändå...det är bättre att vänta.

Det är den mest känsliga maskin jag nånsin varit med om.

Det är en svag laser i den. Många har ett fel som gör att de överhettas. Många får error-nånting efter några månader och måste lämna in den.

Kort sagt...det är bättre att vänta på PS3 eller en ny version av X360...det märks att MS stressade enormt för att få ut den före PS3..hade aldrig köpt den om jag hade vetat om alla problem innan..

Men du, kan det inte vara så att det kanske drabbar 1 utav 10 ?
Nivå 2 · Novis

Köp inte Xbox 360 den klarar inte ens av spelen

16 Mar 2006
Nivå 1 · Novis

Klarar inte ens av spelen?

Eeh klart den klarar dom.

29 Mar 2006
Nivå 4 · Lärling

haha..ingen kvalite....dom kommer att göra om dom snart...

det va en speltidning som hade 4 st...(gamereactor kanske)..2 av dom ÅT skivor....

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Men hur ofta e de man går fram till konsolen och puttar till den när man spelar?

Lägg in den på något säker ställe där den inte kan rubbas!!!

Nivå 3 · Lärling

mm håller med, vem går fram och slår på sitt 360 när man har på det? det klaarar visst av spelen så håll käft om du nu inte vet nåt om konsolen, jag har haft mitt sen det kom ut i princip och det har inte hänt ett skit. och Jokinen, du kommer inte få nån ersättning antagligen. och alla ni som säjjer att 360 är så dåligt har inget skäl till det och kan lämna detta forum enligt mej. OUT

31 Mar 2006
↗ till inlägget

mm håller med, vem går fram och slår på sitt 360 när man har på det? det klaarar visst av spelen så håll käft om du nu inte vet nåt om konsolen, jag har haft mitt sen det kom ut i princip och det har inte hänt ett skit. och Jokinen, du kommer inte få nån ersättning antagligen. och alla ni som säjjer att 360 är så dåligt har inget skäl till det och kan lämna detta forum enligt mej. OUT

Bara för att det inte har hänt dig betyder det inte att det inte har hänt någon? 360 stressade rejält för att hinna före ps3 och därmed blev det massor av fel på konsollen. Dessutom, tycker jag, att 360 är onödigt att köpa eftersom många av spelen kommer till pc, och eftersom pc ALLTID kommer ha bäst grafik så spelar jag hellre vissa spel där.

Håller mig dock till nintendo.

Nivå 1 · Novis

Dom flesta spelen kommer ju inte alls till pc.

PDZ, DOA 4, Kameo, Condemned (tror det skulle komma ett liknande spel till pc senare i år) Amped 3 mm kommer inte till pc

1 Apr 2006
↗ till inlägget

Dom flesta spelen kommer ju inte alls till pc.

PDZ, DOA 4, Kameo, Condemned (tror det skulle komma ett liknande spel till pc senare i år) Amped 3 mm kommer inte till pc

Jag skrev aldrig att de flesta spelen kommer till pc. Jag skrev att MÅNGA av 360's spel kommer sedan till pc.
Nivå 4 · Lärling

men inga av dom spelen e ju inte ens nära till att vara roliga

4 Apr 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Kanske för att Xbox 360 inte har varit så pass länge ute i marknaden ?

Vänta ett tag till så kommer du att se att det kommer fler spel, som är roliga att släppas ut till den. ;)

Jag tycker att det lönar sig att ha trådlösa kontroller, för (iaf för mig) så rubbas konsolen oftast av att ett klantigt syskon går förbi och snubblar på sladden, och det kan förstöra ett spel på 600kr!

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

men inga av dom spelen e ju inte ens nära till att vara roliga

Säg något roligt spel till dina (dom du tycker om) konsoller då!

Kameo är kul, Condemnd me., DOA4 är kul tror jag.

Senast ändrad:

24 Jun 2006
Nivå 0 · Nykomling

Om ditt 360 är på & om dt står upp. du ska lägga den ner så käkar den skivan. jag recomenderar att ha den liggande..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in