När jag ska starta css blir rutan bara svart sen kommer jag tillbaka till skrivbordet. Mitt graffekort är ATI 9600 128 mb va kan felet vara??
Css Hjälp
om du menar Cs:source så är det fel forum...
oj men skitsamma kan ngn hjälpa mig??
ingen fara :P
men inte jag iaf....
ok någon annan som vet?
chansen är mycket liten att det är grifikkortet, du kan ju prova att sänka grafiken och kolla om det funkar.. annars kan du ju testa att intelera om eller varför inte formatera om datorn..det var säkert ett tag sedan :lol:
Flyttar till vårat Subforum för Counter Strike: Source där det hör hemma. :)
du kanske borde skaffa mer minne till grafikkortet
vad snackar du om grafikkortet har inget minne är du en idiot eller men pröva att formatera om hårdisken och försök då
vad snackar du om grafikkortet har inget minne är du en idiot eller men pröva att formatera om hårdisken och försök då
Då frågar jag dig: VAD SNACKAR DU OM??? Grafikkort har visst minne! annars skulle de ju inte fungera.. :bah:
Jag har 2 svar....
Svar 1.
Om du har en skärm med upplösning över 800 * 600 så får du nog ta och ändra den till 800 * 600.
Sedan i inställningar gör du så spelet blir så din skärm har i upplösning.
sedan ställer du tillbax..
Svar 2.
HAHAHAH!!
Jag tror nog inte att spelet går att spela med ett 128 mb grafik kort...
:bah:
:meddum:
asså hur ska jag kunna ändra inställningar i spelet om det går inte att starta??
Bra fråga :P.
Jag sa att du skulle ändra inställningarna på datorn till 800 * 600 först! inte efter...
:bah:
:meddum:
vadå inte gå ochspela med ett 128 mbs grafikkort e du knäpp elr det gör jag :P men prova och installera om steam och cs annars skicka ett hjälpmeddelande till crewet
mm men kan ngn besavara min fråga varför det inte går att starta??
Jag kanske kan besvara den om du talar om för mig vilken skärm och upplösning du har?!
↗ till inläggetdet ska gå att felanälma hos dom som har steam glömt namnet finns nån knapp nånstansmm men kan ngn besavara min fråga varför det inte går att starta??