Det står att jag har fuska vipp!!!!!!!!!!!!!!! Men det har jag ju inte egentligen!!! :blink:
Vad gör fuska vipp? Alla har ju det som är inloggade.
Det står att jag har fuska vipp!!!!!!!!!!!!!!! Men det har jag ju inte egentligen!!! :blink:
Vad gör fuska vipp? Alla har ju det som är inloggade.
Jo, du har fuskaVIP. Alla som har skrivit över 100 inlägg (tror jag) får gratis fuskaVIP för någon dag eller så
↗ till inläggetJo, du har fuskaVIP. Alla som har skrivit över 100 inlägg (tror jag) får gratis fuskaVIP för någon dag eller så
vad gör fuska vipp :blink:
japp! det e så för alla!
↗ till inläggetjapp! det e så för alla!
Konstigt :blink:
cool
Spirit: alla har fuskavip :blink: utom moderatorerna, eller har dom fast det inte syns?
↗ till inläggetSpirit: alla har fuskavip :blink: utom moderatorerna, eller har dom fast det inte syns?
Ja men vad gör dem?
Jag skrev "(tror jag)" så jag va inte säcker. Jag tror nog att moderatorerna har det med
Okej, men alla medlemmarna var med i ett lotteri och man kunde högst ha fuskavip i 2 månader och minst 2 dagar ;9
JAg fick till 2 juni :D
jäla skiit, jag som köpte för ett tag sen
Alla medlemmar har Fuska VIP inklusive de som har skrivit 0 inlägg. Varför vet jag inte.
Varför blev det inte extra för de som redan hade ochså undrar jag.
Det är mycket som är skumt, men det verkar som det pågår en rensning i alla fall.
vad kan man göra för specielt som fuskavip då?
↗ till inläggetvad kan man göra för specielt som fuskavip då?
Ja just det. Är det ingen som vet vad fuska vipp gör?
↗ till inläggetOkej, men alla medlemmarna var med i ett lotteri och man kunde högst ha fuskavip i 2 månader och minst 2 dagar ;9
JAg fick till 2 juni :D
hur ser man hur länge man kan ha det till då?
Det är ganska självklart att moderatorerna inte har fuska vip, Då kommer dem i fel grupp och tappar alla förmåner som moddar ska ha.. I deras " krafter" ingår alla fuska vips funktioner och mycket mera.. Som Nico sa.
Om moderatorerna skulle ha Fuska VIP såskulle ju de ochså vara gröna och inte vara så lätta att känna igen som de är med sin orangea färg.