:angry: :unsure: :huh: ;) :o Kan man få virus på Xbox?!?
Virus
tror inte det
Nej! Det kanske kan hända att den segar lite nån gång men ett virus på tv-spel har jag aldrig hört talas om och X-bOX ÄR NÅG INGEN KONSOLL SOM FÅR VIRUS! :D:angry: :unsure: :huh: ;) :o Kan man få virus på Xbox?!?
Xbox är lite som en dator men ett virus kan man knappas få. Jag säger "Grattis" till den som lyckas få det...
Borde det inte gå att få om man laddar ner spel till den?
det låter faktiskt ganska logiskt :huh:
Nej det går inte att man kan få virus?
i allafal så har jag inte hört att det fins på tv Spel
men om man laddar ner ett spel som innehåller virus och lägger in det på hårddisken så borde det väl finnas risk för att man får virus? <_<
Man kan bli hackad på sin xbox live om man lyckas ladda ner ett spel med virus ... B)
då finns alltså risken...undrar vad som kan hända??
Hackern tar väl dina spel och dina sparningar?? Till och med spelar ditt xbox live som DU får betala <_<
Fast det kanske ändå kan hända för på GamaBoy finns det ju Missingo på pokemon röd och blå så då kan det väl finnas här också men det är ju alla fall inte omöjligt men det är nog inget att oroa sig för! :rolleyes:
Vad e missingo, e det den där konstiga fusk pokemonen som jag har hört man kan få virus av?? Jag tror inte att det e virus jag tror att fusket inte e programerat, fusket gör att man crashar spelet typ och då kan det hända typ ett "virus"
virus på "gama boy"?!
Nej, men spelet crashar!
inte för att ett pokemon spel åt skogen gör nåt. så enormt töntiga och dåliga spel. :D
exakt min tanke.pokemon e....kommer inte på nåt för tillfälett
Det går ut på samma sak hela tiden, klara alla gym sen klara pokemon ligan gå till Professorn och hämta en master ball :P
Jag tycker Pokemon spelen är jävligt Barnsliga vilket är synd för det är bra spel...
e pokemon spelen bra spel,tycker du??