Hej.
Jag har laddat ner programmet Everything About GTA San Andreas, och där står det att man kan ha skateboard på SA. Då undrar jag vart den finns!? Tacksam för svar
Hej.
Jag har laddat ner programmet Everything About GTA San Andreas, och där står det att man kan ha skateboard på SA. Då undrar jag vart den finns!? Tacksam för svar
Det visste jag inte ens att det fanns. Hoppas att någon vet vart den är om den finns.
Hmm måste vara något fel , man kan defenetivt inte åka sb på sa
Det går säkert kanske med något fusk eller något.
Jag hoppas också att det går. Det står i båda Everything about GTA SA och i PC Gamer att man kan.
Ni måste ladda ner på en gta sida, där kan man ladda ner bilar, banor, flygplan och många andra saker. Sedan måste man förlja instruktionerna och byta ut en sak mot sk. De lite krångligt, men funkar!
Förut bytte jag ut BMX:n mot En skateboard.
Nu har jag bytt tillbaka.
Det finns också skateboard-moddar som du kan slåss med.
den byter väl ut golfklubban eller liknande.
↗ till inläggetNi måste ladda ner på en gta sida, där kan man ladda ner bilar, banor, flygplan och många andra saker. Sedan måste man förlja instruktionerna och byta ut en sak mot sk. De lite krångligt, men funkar!
vilken sida?
↗ till inläggetNi måste ladda ner på en gta sida, där kan man ladda ner bilar, banor, flygplan och många andra saker. Sedan måste man förlja instruktionerna och byta ut en sak mot sk. De lite krångligt, men funkar!
vilken GTA Mod sida som helst
lol funkar inte
Jag har kollat på snart ALLA gta sidor och det finns inte någon skateboard mod
men vad e det för viktigt me att men kan åka skate board
↗ till inläggetmen vad e det för viktigt me att men kan åka skate board
Det skulle väl vara ganska coolt om man kunde göra det tycker jag iallafall.
jo, det hade det vart. att åka skateboard på motorvägen :P
En annan sak som skulle ha varit rolig är ju om poliserna skulle åka runt på skateboard och jaga en runt i staden.
hahah:P jepp. Men jag kan inte hitta NÅGONSTANS där det finns en skateboard mod :(
↗ till inläggetEn annan sak som skulle ha varit rolig är ju om poliserna skulle åka runt på skateboard och jaga en runt i staden.
haha tänk o sjussa nån :P
hmm jja tror vet inte har alldrig sett att man kan
men innan de just kom ut sa många och stog överallt att man kunde
man kanske kan eller är det någon modd man ska ladda ner..hoppas du hitar
Har bytt ut pizzaboy mot en skateboard nu.
Hur menar du ?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in