Hej! Jag har en lvl 19 Gnome Rogue på Bronzebeard. Den heter Castenada. Jag tar ungefär 140 på Sinister Strike crit, om du har en bronzebeard horde eller alliance, jag möter dig gärna i WSG om du är horde (känn dig ägd) eller duellerar dig om du är alliance. :cool:
Wsg Bronzebeard
vem bryr sig om du äger! <_<
Väldigt onödig tråd...
↗ till inläggetHej! Jag har en lvl 19 Gnome Rogue på Bronzebeard. Den heter Castenada. Jag tar ungefär 140 på Sinister Strike crit, om du har en bronzebeard horde eller alliance, jag möter dig gärna i WSG om du är horde (känn dig ägd) eller duellerar dig om du är alliance. :cool:
menar du inte att du tar så på crit med eviscarate(stavning)?
↗ till inläggetnästan rätt (Eviscerate) :PHej! Jag har en lvl 19 Gnome Rogue på Bronzebeard. Den heter Castenada. Jag tar ungefär 140 på Sinister Strike crit, om du har en bronzebeard horde eller alliance, jag möter dig gärna i WSG om du är horde (känn dig ägd) eller duellerar dig om du är alliance. :cool:
↗ till inläggetHej! Jag har en lvl 19 Gnome Rogue på Bronzebeard. Den heter Castenada. Jag tar ungefär 140 på Sinister Strike crit, om du har en bronzebeard horde eller alliance, jag möter dig gärna i WSG om du är horde (känn dig ägd) eller duellerar dig om du är alliance. :cool:
:P nästan iaf.
Lol Chaos? Jag är lv 14 och tar 150 i crit utan någon spell attack.
tror inte det <_< jag har en lvl 35 tauren hunter där :P
NEJ! med SINISTER STRIKE tar jag ungefär 140, eviscerate tar jag ungefär 200-230 eller nåt sånt :D
okej, min vän critade 900+ med eviscerate igår :P (40 gnome rogue)
jag crit som högst med den där attacken eviscrete har 120 e i lvl 10! :cool:
Jag har critat 412 med Execute (lvl 32).
min kompis gubbe fick damp och crita 1057 lvl 33
↗ till inläggetNice. Vad är han?min kompis gubbe fick damp och crita 1057 lvl 33
Warrior nog, jag har critat det högsta po 190 och är lv 14. (Warrior)
har en 25 dwarf warrior critade 367 igår..
↗ till inläggetJag har critat 412 med Execute (lvl 32).
Haha :lol: med Execute jag tar 500 utan spell atack med min Elven warior :medieval: lvl32 (Har WW Warhammer)
↗ till inläggetGrattis...Jag har critat 412 med Execute (lvl 32).
Pff. Det spelar ingen roll vad man har för vapen när man drar av en execute, min högsta crit ligger på 2k6, 50 warrior. min rogues högsta ligger på 2k5 med eviscerate, lvl 60.
jag skadar typ inte mycket med execute..??