↗ till inläggetVaddå ska du vara sur nu också? Bara för att du går på världens sämsta aprilskämt :meddum:Men lol! Bilderna är fejk spelen är fejk allt är fejk. April april på er.
Facke Eller Sant?
Men det är visst sant, detdär med Nintencats, de andra spelen kommer inte men det är i allafall visst sant att Nintendcats kommer nästa år!
( Hon gick visst på det )
↗ till inläggetMen lol! Bilderna är fejk spelen är fejk allt är fejk. April april på er.
Om du läser från börja så var det jag som avslöjade det.
↗ till inläggetMen det är visst sant, detdär med Nintencats, de andra spelen kommer inte men det är i allafall visst sant att Nintendcats kommer nästa år!
men det kommer inge nintecats lögn inse det :bah: :meddum:
↗ till inläggetdet var bara 1:a april det stodSämsta april skämtet hitills det står ju inte ens på nintendo.se...lölz
p.s bilden är från google
Fruktansvärt dåligt april-skämt. KOLMÅRDEN samarbetar med Nintendo...
Bättre april skämt var t.ex. Worls of Warcrafts april skämt (Whisp! Med förmågan att spränga sig själva i luften och dö föralltid!) eller GP:s.
Det är "facke" som det står i trådnamnet....
men man kan ju inte ändra det...han har redan skrivit fel...
OMG NintenGirls kommer!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cool:
Lol du är dum ifall du tror på det :P
↗ till inläggetOMG NintenGirls kommer!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cool:
Lol du är dum ifall du tror på det :P
något dåligt om det kommer sökte på det nyss på en står det:
exempel learned how to kiss. Fake!!
det är sant att det kommer ett nintencats för de stod i den senaste nintendo tidningen!!!!!! det kommer även nintenbees och nintendolphins men när det gäller nintenctas så ska man kunna koppla ihop nintencats/-dogs så att dem kan leka men om man inte har gett sin kärlek till hunden ka den börja jaga katten HAHAHAHAHAHA:D
Varför måste hundar vara så j*vla överlägsna?Katter är mycket bättre,bin skitar jag fullständigt i,delfiner låter ju kul på sätt o vis,katter skulle äga.
mm men jag tror inte ett piss på att nintenbees kommer komma ut... :blink:
hur kan man få en lätt stöt av DS...? :blink:
Ideérna är inte helt kassa tycker jag. Tror att det kommer komma något av liknande spel...
nintendo cats? tror inte de
nää jag tycker inte ideerna var så bra...
nää jag tycker inte ideerna var så bra...
detdär med bina verkar jätte dåligt!
men stäng den här tråden. det blir ju spam snart:
det skulle vara kul om nintencats skulle komma