Bli det? Man blir inte homosexuell(HMSX) Man föds ju med det.
Homosexualitet
Man föds inte med det, det är något man utvecklar själv.
Folk har bråkat om varesig man föds med sin sexualitet eller om man utvecklar den skitlänge. Ingen vet.
Jag tycker att man får vara homo, men jag tycker verkligen att det inte passar för en människa (eller djur)!!
Det är klart det inte passar, det är fel. Det är en sjukdom man utvecklar.
har inget emot homosexuella
↗ till inläggetDet är klart det inte passar, det är fel. Det är en sjukdom man utvecklar.
Du tror väl på gud Xade ?
Om Gud skapade allt ( Som det står i bibeln ) då skapade väl han homosexualiteten med ? Varför skulle gud skapa något som är fel ?
Faktiskt föds man med det. Det var två tvillingar (pojkar), den ena började sporta och spela krigsspel och sånt som "pojkar ska göra", den andra ville redan vid 2-3 års ålder ha en barbiedocka, och när han blev äldre började han använda nagellack och sådant. När de väl tagit sig igenom puperteten så visade det sig att killen som hade "varit som en tjej" var homosexuell. Och det hade hänt hos ett flertal andra, alltså kan man vid så låg ålder avgöra huruvida de kommer att bli hetero eller homo.
hmm..har aldrig hört just det där men själv tycker jag inte illa om Homosexuella...:)
BTW blir medlem nu Weee!
Undrar vad som skulle hända om någon präst vägrade viga heterosexuella par i protest mot det förtryck som religionen utövar?
↗ till inläggetDu menar alltså att en prest inte skulle vilja viga en man och en kvinna för att religionen är emot det. Heterosexuel=då gillar man motsatt könUndrar vad som skulle hända om någon präst vägrade viga heterosexuella par i protest mot det förtryck som religionen utövar?
Ja, jag vet det. Jag menar bara att prästerna borde ta eget initiativ i att få in likvärdighet i religionen.
Jag har absolut ingenting emot homosexuela.
Sen blir jag riktigt ireterad på folk som hela tiden kallar andra för bögar osv.
Alltså "men håll käfften din j*vla bög/lebb!" sånt gillar jag inte.
Allt sånt är oaceptabelt!
Nej, homosexualitet är oacceptabelt.
Vad är det med folk... hur kan ni tillåta sånt.
Xade: Det är konstigt att du skriver att homosexualitet är oacceptabelt när du säger att all porr är bra och det inkluderar ju bögporr och lesbisk porr.
Xade, vad har du emot homosexuella egentligen? Och säg inte bara "för det är sjukt". Varför är det isåfall sjukt?
Har fortfarande inte fått svar från Xade och börjar bli otålig..
Nå.. Ska du svara mig eller ignorera ?
För att det är emot Guds lära. För att tanken får mig att spy och för att det är det är synd om de i deras närhet.
okej... bögporr är vidrigt, men lebporr är hett. Men det ska inte vara så i samhället...
Men om du tror att Gud skapat allt, så varför skulle han skapa nåt han som är emot hans lära?
Läs bibeln eller ta reda på fakta innan du utrycker dig om Gud.
Om du sett Bruce den allsmäktige, så påverkar inte gud den fria viljan där. Det är visserligen en film, men det är nog så i verkligheten också. Gud låter människan tycka och göra vad den vill, han lägger sig inte i.