💬
Logga in
Fuska.se

Sp Vi Slipper Fler Frågor Om Detta

52 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 2 · Novis

Nä. Dom skulle aldrig tänka så, nybörjare vet ej att Falco's Fram B spike'ar, så de skulle aldrig försöka spike'a med Fox >_> Om dom ens vet vad spike är.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Nä. Dom skulle aldrig tänka så, nybörjare vet ej att Falco's Fram B spike'ar, så de skulle aldrig försöka spike'a med Fox >_> Om dom ens vet vad spike är.

Jag använder mig ganska mycket utav falcos spike. Helt ok på FD.

Dem nybörjarna som förstår engelska klurar nog ut det.

Nivå 2 · Novis

Hur använder du den?

Undrar bara. Vilka tillfällen?

Nivå 5 · Fuskare

Svårt att förklara. Men jag hoppar inte som en galning på honom . Så uppenbar är jag inte.

Ibland har det hänt att jag har gjort den när jag och någon kompis är i kanten. Då gör jag ett minihopp med falco och smashar ner honom under banan.

Kan försöka hitta en film senare.

Nivå 2 · Novis

As i thought..

Du menar Dair (Ner A i luften) >_>

Jag menar Fram B

Nivå 5 · Fuskare

Jaha. läste fel =| Meh den använder jag istället för upp b. när man kan. Snabbare . Och ibland om jag hinner för att förhindra att motståndaren ska få in en stark attack.

Nivå 2 · Novis

Det jag menar är att största skillnaden mellan den och Fox Fram B är att Falco's spike'ar.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Svårt att förklara. Men jag hoppar inte som en galning på honom . Så uppenbar är jag inte.

Ibland har det hänt att jag har gjort den när jag och någon kompis är i kanten. Då gör jag ett minihopp med falco och smashar ner honom under banan.

Kan försöka hitta en film senare.

de där minihopp e svåra o göra.... ;)

iaf va ja vet för man måste trycka på Y lr X knappen lätt/upp på styrspaken lätt...

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #49

jag använder ofta spike.

Nivå 5 · Fuskare

Ds dem är inte så svåra =/ bara tryck inte in x knappen helt =|

Nivå 2 · Novis

Man kan trycka in X knappen helt.

Gör det snabbt bara.

Nivå 5 · Fuskare

trycker aldrig in den helt. Det går snabbare då.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Tråden urspårad.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.