💬
Logga in
Fuska.se

Oblivion

12 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Hej hopp, jag är på arenan i Imperial City och har dödat en gubbe ur det gula laget. Men nu händer inget mer! Jag går ner i det dära ´Red Room´och får mer liv och sen pratade jag med han där Owyn elr vad han hette. Han säger bara att jag är redo för en match och jag går upp igen men det händer ingenting! Tacksam för hjälp.

Nivå 9 · Veteranfuskare

förklara mera så kan jag hjälpa dig

Nivå 1 · Novis

gå in på Gamefaqs.com dom har säkert en walktrough.

1 Apr 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

det ha aldrig hänt för mig.kan icke hjälpa dig. :(

Nivå 4 · Lärling

Hej jag är en "Master champion" i arenan och jag lovar dig att ja kan hjälpa dig!

Du pratar me Owyn och säger "I'm ready for a match" och går du till red room och sedan upp till arenan.

när du dödat motståndaren går du tillbaka ner och fyller på liv. sen går du tillbaka till owyn och får dina prispengar.

när du fått prispengarna pratar du med owyn IGEN och säger "I'm ready for a match" och så går du till red room och dödar motståndaren, går tillbaka till owyn, tar prispengar, pratar med honom igen och säger "I'm ready for a match osv. osv.

17 Apr 2006
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #6

men jag har ju gjort så men det hände inget mer sen, Owyn sa att han vet att jag är redo och så går jag upp igen men så e det ingen där ju!

Nivå 2 · Novis

du måste gå upp helt, till galret, det kanske är felet?

22 Apr 2006
Nivå 4 · Lärling

du kan bara tävla mellan 9 på morgonen och 9 på kvällen!!!!

5 May 2006
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #9

jag vet! e det typ nåt fel?

6 May 2006
Nivå 3 · Lärling

När du har klarat alla i gula laget ska man prata med en Tant på andra sidan för att få möta Grand Champion! skit enkel :)

Nivå 9 · Veteranfuskare

testa att prata med en som sitter på en stol i "samma rum" och det är en tjej. Eller prata med han "the champion".

9 May 2006
Nivå 3 · Lärling

omg, det va det jag sa :P ''tanten''

21 May 2006
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #13
↗ till inlägget

När du har klarat alla i gula laget ska man prata med en Tant på andra sidan för att få möta Grand Champion! skit enkel :)

jag har ju inte klarat allt! jag har ju precis börjat!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in