Var ska ja grinda för att snabbast få pengar till epic mount?
Epic Mount
Raida i BWL, MC bara så får du mycket pengar. Dessutom, in i SM helt själv. Får typ, 8 silver per varje mobs.
↗ till inläggetBWL och MC får man bara pengar om man inte wipar.. om man wipar så måste man ju laga :).Raida i BWL, MC bara så får du mycket pengar. Dessutom, in i SM helt själv. Får typ, 8 silver per varje mobs.
Jaha, 1 guld för lagning.
↗ till inläggetInte när man är level 60 :).Jaha, 1 guld för lagning.
en kompiss till mig känade 20 g på en runda SJÄLV i sm.
Så du kan ju testa där först :)
i lvl 40 så kostar det typ 4 g att reparera
Marskatta, ja. Om många blå grejer droppas och han säljer allt så kanske man känar minst 15 g. Lite oskäker :S
↗ till inläggetJaha, 1 guld för lagning.
Jag är lvl 57 min lagning när jag spirit ressat är runt 5g
↗ till inläggetJaha, 1 guld för lagning.
Beror på vilken class man är.
Kostar mest för warrior/paladin/rouge eftersom man går i närstrid och det är dyrast för warrior eftersom man tar all stryck. Spellcaster står ju bara bakom och skjuter fireball/shadow ball.
↗ till inläggetdropade en blå stav för mig för 10g... plus annat grönt för mig, 20g blev det så det går!Marskatta, ja. Om många blå grejer droppas och han säljer allt så kanske man känar minst 15 g. Lite oskäker :S
Man kan ju alltid ta DM lite :P ( Menar Deadmines ) typ 4g för en run :P Bra ifall man behöver snabba pengar.
Deadmines är onödigt. Bäst och göra gnomereagan och sm. Vill du ha bra dropps för mellan 20-30 så tar du gnomereagan. Kan få 10 guld.
Sm kan du få jätte jätte mycket :D
Har testat Gnomeregan, men inte SM ^,^
SM bossarna är jätte bra spänande action.
Gillar Herod, hatar när han använder whirlwind, får backa då ^^
↗ till inläggetfrån BWL? Hah. I dom första "rundorna" man tog så fick alla tanks en reparationskostnad på 30-50g (j*vla Vael...), dom flesta rogues fick 10-20g (jag var en av dom).. Vet inte om cloth classerna.Jaha, 1 guld för lagning.
Men tydligen så ska / har blizzard jämnat ut repar costs, det är ju lite orättvist att en viss klass ska betala mer än alla andra..
Ja, hunter/mage/warlock/druid/priest. Varför ska dem få slippa en stor reparations kostnad medan en warrior som sliter ihjäl sig och tar all stryk så att alla andra inte ska få någon stryk. Orättvist.
lol jag e Hunter och får ändå massa mobs på mej...så ja måste också laga ;)
↗ till inläggetlol jag e Hunter och får ändå massa mobs på mej...så ja måste också laga ;)
Overaggro ftl ^.^