Hej jag seljer min rs gubbe för fm kom med bud!eller för en knight online premium .
Hej jag seljer min rs gubbe för fm kom med bud!eller för en knight online premium .
Jag skulle inte kunna betala före den gubben <.<
hur mycke?
jag bjuder fm ;)
↗ till inläggethur mycket?jag bjuder fm ;)
1 fm
jag kan betala 50 fm,inte mer
200fm
ja betalar 500 FM... tills vidare... kanske blir mer sen...
det ser bra ut men jag får 20 kr för 10 fulla bagar fisk av min kompis :P
600 då?! plz!!!
hahaha lite nobbig gubbe har själv en gubbe apolo22 är member med ful dragon finns bara dragon chin dragon mideum helm dragon legs och dragon sq shield sen vapen :D
↗ till inläggethahaha lite nobbig gubbe har själv en gubbe apolo22 är member med ful dragon finns bara dragon chin dragon mideum helm dragon legs och dragon sq shield sen vapen :D
tror ja inte ett ögonblick på <_<
men ska jag få gubben eller inte?!
↗ till inläggethahaha lite nobbig gubbe har själv en gubbe apolo22 är member med ful dragon finns bara dragon chin dragon mideum helm dragon legs och dragon sq shield sen vapen :D
Hahahahaha.. lvl 68 snubbe som inte ens kan ha på sig dragon.. lol
+ att du glömde skirten va?? haha
det är väl möjligt att ha full dragon då? men han har väldigt låg str ?
verkar så.
↗ till inläggetMin kompis har ett account lvl 22, def 59 han tranar till 60 nu.. so det ar möjligt..hahaha lite nobbig gubbe har själv en gubbe apolo22 är member med ful dragon finns bara dragon chin dragon mideum helm dragon legs och dragon sq shield sen vapen :D
fast jag tror han ljuger.. j*vla mytoman..
↗ till inläggetOm du kollar highscore så ser du att han har mindre ;) 53 har han...hahaha lite nobbig gubbe har själv en gubbe apolo22 är member med ful dragon finns bara dragon chin dragon mideum helm dragon legs och dragon sq shield sen vapen :D
gå inte i off topic:angry:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in