Jag ska göra en Undead på WoW men vet inte vilken typ jag ska ta. Jag funderar på Priest men vad tycker ni. Säg varför ni tycker vilken sort jag ska vara.
Snabb Fråga
warrior är udda så ta den fast jag känner en som har det,LOL en lärare på min skola är typ i lvl 40 :kung:
Jag gillar inte så mycket Worrior så det blir nog inte det. Ska nog ta Preist men får se vad ni rekomenderar. Ni får skynda er för jag ska snart göra en.
kör en rogue. Dom är kanske inte så bra på att smyga med den ruttnande doften hängades men fula är dom :P
Hmmm en Mage kan du göra :cool:
Hmmm Rouge har jag redan en gubbe med och Mage har jag hört att dem är dåliga. Men om man tar mellan Preist och Worrior vad ska jag då ta?
↗ till inläggetMage's daliga? Du var en rolig prick.Hmmm Rouge har jag redan en gubbe med och Mage har jag hört att dem är dåliga. Men om man tar mellan Preist och Worrior vad ska jag då ta?
Om ni undrar varför jag inte skriver a+° sa är det för att jag är i Tyskland.
Var en warlock då? men mellan priest och warrior, warrior lugnt för det finns inget styggare än en holy speccad undead.
vad gör du i tyskland?
Gör en shadow priest, dom är imba. Dom skadar sjukt mycket med sina dots och spells då.
Warrior är roligast.
↗ till inläggetGör en shadow priest, dom är imba. Dom skadar sjukt mycket med sina dots och spells då.
warlocks har värre spells :P men själv tycker jag att undead borde ta skada av healing magierna som priests har. (då har ju deras egna präster egna magier som helar)
Vill du kunna smita från grejer så ska du vara rouge, warlock,mage. Fegaste klasserna.
Rouge, stealth.
Mage, frostnova-->Sheep...
Warlock, fear.
man kan int stealtha i strid men på en fiende så gogue+sprint. funkar alltid å på flera så e vanish å föredra
↗ till inläggetVill du kunna smita från grejer så ska du vara rouge, warlock,mage. Fegaste klasserna.
Rouge, stealth.
Warlock, fear.
Så en Rogue är feg för han har stealth, Hur skulle han klara sej annars? Det är bara Druids och Rogues som har leather, fast druids har sin jäkla Bear form.
Om en 60 warrior med Valor kommer mot dej och du var en rogue skulle du inte tyckt det var fegt!
↗ till inläggetVill du kunna smita från grejer så ska du vara rouge, warlock,mage. Fegaste klasserna.
Rouge, stealth.
Warlock, fear.
då är ju priest lika lätt att fly med och paladin
paladin, talent till 8%+ i movement speeed och shields och mail/plate
priest, physic scream (stavning) --> power word: shield, och flash heal.
Jag tog Priest. Nu kan någon Modderator låsa tråden.
vilken server det var länge sedan jag dödade en undead priest :evil:
↗ till inläggetJag ska göra en Undead på WoW men vet inte vilken typ jag ska ta. Jag funderar på Priest men vad tycker ni. Säg varför ni tycker vilken sort jag ska vara.
vad som helst min inte warrior! jag har en lvl 60 warrior fast på ragnaros.
Det är en hord, och det är skit tråkigt när man bara går fram och tankar och priesten inte helar ett skit han/hon bara står där dom ett fån.
Ja skulle tagit rouge det är ganska kul!