Vilken rank är ni?själv är jag stone gaurd :P
Pvp
Sergeant lv 39 ^^
e i lvl 13 så jag har ingen rank.......en :evil:
Jag är bara corporal... Jag drar upp all min lvl på 60 för det går så mycket fortare då.
Corporal här!
private i 33 <_<
när jag körde var jag senior sergeant (rank 4) vid level 36 :) kör inte längre…
Är bara rank 3 än så länge. Men som Rallypacker sa så ska jag lvla upp min main till 60 och kötta i AV och WSG.
AV = För reputation
WSG = För honor
↗ till inläggetMan far mest honor i AV.Är bara rank 3 än så länge. Men som Rallypacker sa så ska jag lvla upp min main till 60 och kötta i AB och WSG.
↗ till inläggetÄr bara rank 3 än så länge. Men som Rallypacker sa så ska jag lvla upp min main till 60 och kötta i AB och WSG.
Man får absolut MINST honor i AV ;) du kanske får mest HK's, men det betyder inte att du får mer honor, det är honor pointsen som räknas, i AV när man raidar med runt 30-40 ppl så får man typ ingen honor, och det är bara skithonor från rewardsen, men i AB och WSG så får man bonus honor för varje flagga/bas som man håller.
Blev rank 8, sen slutade jag pvpa ;)
↗ till inläggetÄr bara rank 3 än så länge. Men som Rallypacker sa så ska jag lvla upp min main till 60 och kötta i AB och WSG.
Mm, jag menade egentligen AV, skrev fel där. Men det är faktist sant att man får mest honor i AV. Matcherna är inte lika långa som i AB och man får ganska mycket honor per match.
Nä, dom är inte lika långa som en AB, dom är 20 ggr längre, och ger lika mkt honor som cirka 2-3 abs.
Rank 7, Knight-Lieutant.
↗ till inläggetVad snackar du om?Är bara rank 3 än så länge. Men som Rallypacker sa så ska jag lvla upp min main till 60 och kötta i AB och WSG.
AV = Alterac Valley, 40 pers BG, Mycket REPUTATION lite HONOR.
AB = Arathi Basin, 15 pers BG, Mycket Honor lite mindre Reputation
WSG = Warsong Gulch, 10 pers BG, Mycket Honor lite mindre Reputation..
Alltså, om du pvpar för rewardsen du kan köpa från "Supply officers" så är det snabbast att komma till exalted med Alterac Valley.
Om du pvpar för att komma till en viss rank är det bättre om du focuserar på Arathi Basin eller Warsong Gulch..
(och btw, det är självklart Olika saker man kan köpa från de olika ställena, Blir du Exalted med Arathi Basin så kan du köpa Deathguard's Cloak mm och om du blir Exalted med Alterac Valley kan du köpa The Unstoppable Force + massa annat)
Hur mycket kostar en Unstoppable force?
↗ till inläggetMen om vi säger att du är mage. 40 personer star pa ett enda ställe och slar pa varandra. Mage:n gör en Blizzard mitt i hopen. Upp till 10000 honor pa en timme.Är bara rank 3 än så länge. Men som Rallypacker sa så ska jag lvla upp min main till 60 och kötta i AB och WSG.
Synd att det aldrig kommer att hända va ? ;(
e bara Corporal ;)
↗ till inläggetHar en kompis som grindar 10000 honor på en timme i AV.Är bara rank 3 än så länge. Men som Rallypacker sa så ska jag lvla upp min main till 60 och kötta i AB och WSG.
rank 8 snart 9 (A)