💬
Logga in
Fuska.se

Alliance Nya Ras

60 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

går ni inte lite väl off-topic nu?

men om rasen så tror jag att blizzard kommer med något som ingen hade kunnat gissa innan.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

går ni inte lite väl off-topic nu?

men om rasen så tror jag att blizzard kommer med något som ingen hade kunnat gissa innan.

Ja så brukar många göra vem vet inte jag iaf :huh:

Nivå 7 · Fuskare

Kentaurer wisps herregud dom finns ju redan i spelet...inte spelbara men ändå, hur mycket överasskning skulle det bli?

Tänk lite nu, horde's nya ras är blood elves, f.d high elves som blev "svikna" av alliance. Alltså borde alliance's nya ras varit några som blev svikna av the horde, frågan är: finns det nån sån ras?

Ska jag var helt ärlig skulle två nya klasser vara mycket roligare än två nya raser, någon som håller med? en ras är ju inte så stor skillnad men klasserna är ju hur olika som helst.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Kentaurer wisps herregud dom finns ju redan i spelet...inte spelbara men ändå, hur mycket överasskning skulle det bli?

Tänk lite nu, horde's nya ras är blood elves, f.d high elves som blev "svikna" av alliance. Alltså borde alliance's nya ras varit några som blev svikna av the horde, frågan är: finns det nån sån ras?

Ska jag var helt ärlig skulle två nya klasser vara mycket roligare än två nya raser, någon som håller med? en ras är ju inte så stor skillnad men klasserna är ju hur olika som helst.

skulle vara svårare att göra nya klasser och få dom balancerade ist för nya raser, men blood elf kan man ju vara i WC3 så dom finns ju med, och sviken av hordes det ska väl vara draneis då.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

skulle det inte komma 2 nya klasser med?

Nivå 6 · Fuskare

kanske goblins som har blivit lite pissed off på horde?

nej tror på 99% att det inte blir goblins

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

kanske goblins som har blivit lite pissed off på horde?

nej tror på 99% att det inte blir goblins

Njaa.... tror inte goblins kommer

Nivå 6 · Fuskare

kanske furbolgs för i wc3 på night elf uppdragen ska man ju hjälpa nåra furbolgs så blir man typ "vänner"

13 Apr 2006
Nivå 5 · Fuskare

Blizzard e lite hemlighetsfulla med det där..

ingen vet än, dom kommer säkert inte säga förrän strax innan det släpps..

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

nej!

men blizzard har sagt att det är en ras som redan finns i spelet, men som dock inte är spelbar ännu!

14 Apr 2006
Nivå 6 · Fuskare

kanske ogers (eller hur det nu stavas) dom var ju allierade med horde och dom kanske blir lite pissed off på horde och går med alliance

15 Apr 2006

Det finns redan en sån här tråd, ok?

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Det finns redan en sån här tråd, ok?

ok :)
Nivå 3 · Lärling

Tänk om det e Fulborgs eller vad dom heter? Dom där björnarna i Night elf ställerna som är korrumperade. De är ju egentligen goda. Det finns ju en stam med Fulborgs som är normala. De kanske allierar sig med Alliance.

Murloc... ;)

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Murloc... ;)

jag tror inte det
Nivå 5 · Fuskare

Hoppas de blir Drainei...AS skönt att dräpa en sån :)

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Hoppas de blir Drainei...AS skönt att dräpa en sån :)

är det dom där fula snubbarna med offantlig stor mun som dom inte kan stänga? eller dom kanske kan det men dom gör det inte på wc3
16 Apr 2006

Kan inte Blizzard bara avslöja det nu?! Jag blir galen snart!

12 May 2006
Nivå 7 · Fuskare

det är drenai. men det vet väl alla redan?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in