kolla här
http://www.megastore.se/template/next%2CPr...?itemid=1186957
jag har redan bokat den :D
Är det bekräftat ?
verkar lite konstigt eftersom vissa säger typ att det ska komma nästa år..
Lär er läsa -.-'
"Pris och releasedatum är preliminärt!"
Också att det står högst upp precis innan man börjar läsa det andra, lol
↗ till inläggetÄr det bekräftat ?
nä jag fick ett mail från dom nu och wii kommer i oktober-november nån gång, dom väntar på att få release datumet av nintendo :gitarr:
Att sätta in det i october-november tycker jag är tokigt. Då får ju dom flesta vänta till julafton för att kunna köpa konsollen då den förmodligen blir dyr. Eller som jag som fyller år i sommaren får man önska sej pengar och vänta.
↗ till inläggetDen kommer att kosta runt 2000 till 2500, inte så mycket :)Att sätta in det i october-november tycker jag är tokigt. Då får ju dom flesta vänta till julafton för att kunna köpa konsollen då den förmodligen blir dyr. Eller som jag som fyller år i sommaren får man önska sej pengar och vänta.
men vad är det för något???
↗ till inläggetHoppas verkligen att du är 2 år och inte 16. Läs första inlägget så ser du.men vad är det för något???
men jag orkade inte kolla från början..
Högste chefen Satoru Iwata slog slutligen även fast att Nintendo i september kommer att avslöja premiärdatum och pris för Wii. så nu vet ni det
källa gamereactor
Jag visste inte att Wii skulle vara så litet!
Nintendo Wii kommer i november...
Det står att releasedatumet är 31 Oktober. Jag längtar redan till den släpps, det kommer att vara en bra konsol med mycket spelglädje. :)
Var då snäll och diksutera spelkänslan o.s.v. i en annan tråd
8 december! Längtar! :D
Det skulle kosta runt 2495 va?
Ska det inte komma till sverige i början av januari? :bah:
Ni har visst dragit upp en gammal tråd från Maj här men release datumet är 8:e december.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in