↗ till inläggetJag förstod verkligen ingenting..ej du taaast fatta tänk vi vill j.... huve jag kommer utrota dig sorry blir arg när någon e sån sluta fatta ok låt oss vara komm inte och förstör ej sista saken många är dumma som tror att en människa skulle göra så mannen pokemonen hade bara fisit han i huvet
Vad Skulle Ni Göra Om Det Fanns Pokemon På Riktig
↗ till inläggetlär dig svenska jag säger sluta störa dig faaaattataaa!!!!!!!! :angry:ej du taaast fatta tänk vi vill j.... huve jag kommer utrota dig sorry blir arg när någon e sån sluta fatta ok låt oss vara komm inte och förstör ej sista saken många är dumma som tror att en människa skulle göra så mannen pokemonen hade bara fisit han i huvet
rayquaza_king:.. det är kanske du som ska lära dig svenska, man fattar inte vad det står när du förlänger ord som typ "faaaattaaaaa"!
och när du förkortar ord typ "j", man fattar inget ju!!!
Ta´t lungt! Bråka inte! Det gör mer trubbel! <_<
jajajaja...
töntigt!!!skulle pokémonén vara tecknade elr jag säger som alla andra ......utrota dom :evil: :evil:
Never!
↗ till inläggetdig med :evil:Gotta kill 'em all
man är inte dum och våltar pokemon det är omiligt att vålta pokemon dem gör sina attacker t.ex thunder,blastburn,sheercold,fissure
↗ till inläggetDe skulle utrota dig tillbaka.töntigt!!!skulle pokémonén vara tecknade elr jag säger som alla andra ......utrota dom :evil: :evil:
Blizzey:Skulle du bli glad om nån försökte döda dig!?
håller med, det vore nog svårt att våldta ett djur med övernaturliga krafter?
Ha ha!Då dör ni!
kan man lugnt säga...
Ja!Ha ha!
Jag skulle fånga allihop! :D
jaha, lycka till då!
lycka till med vad? våldta en pokemon eller? :S
jag skulle fånga GROUDON OCH UTROTA OUTSIDE ENEMY.
Muahahaha!!!!
Nej,Mew är bättre!