nej jag menar om porygon... tack för att du hjäper oss i kampen mot spammare+dom som tror dom är "mogna" !
Vad Skulle Ni Göra Om Det Fanns Pokemon På Riktig
Jag skulle vilja ha Deoxys och Pidgott och flyga om kring och besgra Gym och fånga alla legendariska pokemon!!!! :cool:
↗ till inläggetjag skulle fånga GROUDON OCH UTROTA OUTSIDE ENEMY.
Muahahaha!!!!
Ha ha, ja det är humor ja det är humor... :D
↗ till inläggetMetagross och Alakazam är de smartaste.Matte-Pokémon... kanske Porygon? Den är väldigt smart.
Porygon skulle bara hjälpa att göra wallhack i CS utan att bli upptäckt. :P
* MegaMartin, Skrattar för fullt.
Alakazam... var det inte han som gjorde "yoga" eller något sånt?
mm, du har rätt MegaMartin !
yoga? nej det gör han väl inte lr?
Nej, han böjer skedar :P !
Nej han använder dom.
↗ till inläggettönt om jag skulle bli en pokemon ..då är chansen att jag blir släkt med bin ladenKom igen Blizzey, om du var en Pokémon, skulle du vara glad om någon människa dödar dig? Djur ska också få leva. Världen skulle bli jättetråkig utan djur. Varför vill du utrota de? Säg det!
Blizzey, även om du är 0 år så måste du fatta att vi INTE vill att du ska skriva dumma kommentarer om hur mycket du hatar pokemon, SÅ STICK HÄRIFRÅN!!!!!!!!!!
↗ till inläggetDet var bara en OM.Kom igen Blizzey, om du var en Pokémon, skulle du vara glad om någon människa dödar dig? Djur ska också få leva. Världen skulle bli jättetråkig utan djur. Varför vill du utrota de? Säg det!
:lol: Bara för att dom e dina favoriter. :lol:
Blizzey: Hade du blivit glad om ett rovdjur skulle döda dig? Och jag är ingen tönt, töntar är bara de som säger att andra är töntar.
Annars alltid huvudet på ett silverfat...
Matte pokemon= Poygon 2 eller meditite
↗ till inläggetvad menar du ????Annars alltid huvudet på ett silverfat...
nja vet inte riktigt men försöka att skaffa en pikatchu
Bli uppföddare :lol:. dom som ville döda hoppas pockemonen får får tag i er.... :lol:
:cool:
↗ till inläggetB) TREEEEEEEEEEEEEEEEEEEECCKO!!!!!!!!!!!!! För att Sceptile e min favorite!! :wub: :wub:
samma här