💬
Logga in
Fuska.se

Runescape

33 svar · startad · 🔒 låst

↗ till inlägget

Hallååå! Hur kan jag då ha trimmat addy full själv??

Så här gör man:

Man dödar en drake tills man får en clue scroll

Sen går man till "The Charchec Mines" och lägger in en charcoal i en "trimming barrel" sen lägger man in sin clue scroll

Sen får du en trimming set som använder med din armor!

Så hör här, noobs: DET GÅR ATT TRIMMA ARMOUR!

Är du trög eller din lilla skit unge. Det finns inget som heter trimming barrel eller The charchec mines

man kan INTE TRIMMA noob

↗ till inlägget

Hallååå! Hur kan jag då ha trimmat addy full själv??

Så här gör man:

Man dödar en drake tills man får en clue scroll

Sen går man till "The Charchec Mines" och lägger in en charcoal i en "trimming barrel" sen lägger man in sin clue scroll

Sen får du en trimming set som använder med din armor!

Så hör här, noobs: DET GÅR ATT TRIMMA ARMOUR!

hur trög får man vara egentligen?..
27 Feb 2006
↗ till inlägget

Trimma? jag har sett många trimmade utrustningar,tex. med förlängda armar.

Men jag tror inte man kan göra det själv, det är väl någon grabb som du kan lämna in en rustning och pengar så gör han det åt dig, eller så lägger bara runescape in dom i marknaderna i jämna mellanrum.

Ja hur mycket rs har du spelat??

Man kan INTE trimma armour själv inte i en grotta inte av en spelare men man ska ha en treasure scroll som dom heter och hitta skatten.

man får treasure scroll den e en ledtråd som leder dej till en annan ledtråd som leder dej till skatten. (tror ja)

så alla som säger att man kan trimma armour själv e scammers och sånna som försöker lura folk att dö....

ja tror de står nånstans bland reglerna i jagex regelbok

men om de nu går att trimma armour visa mej gör ni en armour trimmad ja kan ge en hjälm sen får ni trimma den och jag köper den så ska vi se vilka som har rätt...

↗ till inlägget

Det är clue scrolls....man kan inte trimma armorn även vasst det finns en del som säger så. :student:

tusan so korkad, fattar du inte att man inte kan det.Mna hittar clue scrolls och sen so om man har tur so for man armor som det

Men det går inte att trimma...

Gå och väx upp era j*vla snor ungar som skäller på varandra vem som har rätt och fel,

Prata på ett vuxet och moget sätt ;D

Men det går inte att trimma.

Man får köpa armourn eller få dem i treasure trails..

22 Mar 2006

Jag har för mig att det fins en kille i trollkarlstornet (wizards tower) som kan trimma armors.

men fatta, NEJ,de gå inte att trimma...

ASSSÅ DET GÅR INTE TRIMMA FÖR SISTA GÅNGEN TRIMMING EE EN SCAMM Å ENDA SETTET ATT FÅ TRIMMAT EE ATT KÖPA ELLER FÅ AV TREASURE TRAIL!!!

22 May 2006

lol, man får "trimmad" armor från treassure trails...monster dropar clue scrolls som leder till en belönig..o de kan vara en "trimmad" platebody eller nåt liknande..fatta! alla som säger att dom kan trimma armor är scammers!!!!1

23 May 2006

Har det kommit nya trimmade grejer nu? Såg studded legs (g) och addy kite (h), blev väldigt förvånad...

Om du har sett det så borde det finnas

24 May 2006

studded armor (g) och (t) blue magerobes (g) och (t) vet inte om det finns svarta och (h) sköldarna allt är ganska nytt.

Mihker,frågan är hur länge har DU kört Rs? Kör du ens det? För det verkar inte som att du fattar att man INTE kan trimma armours,det e genom Clue Scrolls som dom andra säger,ärligt hur knäpp kan man va att tro att man kan göra nåt som man inte kan göra? Hur kan man påstå att man gjort nåt som man inte kan göra? Det finns ingen grotta o inga trimmer barrels eller wdf du sa..Du måste snacka om ett annat spel isåfall.

Denna tråd e helt onödig för det finns bara 1 svar som många har sagt och det e :

NEJ MAN KAN INTE TRIMMA ARMOURS,MAN FÅR TRIMMED ARMOURS OM MAN HAR TUR OCH KLARAR EN LVL 3 CLUE SCROLL(MEMBERS) Nu kan väl nån låsa tråden efter denna predikan . :visslar:

Senast ändrad:

Frågan besvarad?

Låst.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.