om man har svärd å något kan man göra ett super hopp lr något sa min kompis.
hur gör man?
om man har svärd å något kan man göra ett super hopp lr något sa min kompis.
hur gör man?
Titta på fusken kanske.
Om du hittar det som fusk kan du skicka länken till mej.. Ne men de e väll så att man "flyger" fram te motståndaren när man ska döda den med svärdet ibland, kan de va de han menar?
Antagligen så är det som Desen säger för det går inte att göra något super hopp på halo 2.
jag har sett nån film om superhopp ^^ Funkade inte när jag testade, men jag kan se om jag hittar den igen :P
man kan göra superhopp, men d e svårt..
kan du förklara då, om du gör det kallar jag dej herre resten av tiden i denna tråd ^^
jag kan inte göra dom själv, men min kompis kan göra massa olika typ på zanzibar, coagulation m.m. d går ut på att man hoppar från en speciell plats å sen landar på en speciell plats
Jag har sett den på Zanzibar, men måsta man ha ett svärd? För om de e det man måste kanske jag kan klara det :P
d e inte omöjligt att man måste ha svärd..
hur gör man då?
Jag har sett de, stog nått att man behövde en speciel version.. jag har den versionen (första som kom ut) stog de att de gick att göra så.. gick de? nej
super hopp är jätte lätt ju
För några månader en så släptte bungie en anti bugg-kod som dom lagt inn på det "NYA" halo2. (med dom nya banorna) så nu går det inte att göra lasersvärds tricket längere :( .
Men jag tror att detta funkar:
Be en kompis ställa sig på ditt huvud på T.E.X Headlong
(Du ska ha lasersvärd)
räkna 1.2.3. sen så ska kompisen börja hoppa medans du trycker X-b-x-b-x-b-x......
Ni ska trycka på knapparna så fort som möjligt och till slut så är ni över banan :o
:cool:
Man kan ju alltid "HOPPAS"
:kung:
men asså jag tror man gjorde "super hopp" så här...
nån kompis står långt borta...så har man kniv och bazooka...sen siktar man på sin kompis skjuter och byter vapen till kniv snabbt så flyger man fram mot dom... :D
undra om det var den du menade...
Haha, du kan inte ha kniv på Halo2!!
↗ till inläggetexakt :PHaha, du kan inte ha kniv på Halo2!!
Han menade såklart Plasmasvärdet!!!
annars flyger man iväg lite om man hugger på nån med svärde :P säker på att de är inte det ni menar :D
fiifan. asså menar ni Super bounce ? dt går göra på alla banor... vart som helst. asså man måste "charga" ladda upp hoppet/stutsen.. Hur enkelt som helst. man gör dt genom att huka sej under lutande väggar. när skärmen skakar till så har du "chargat" stutsen.. å sen så går du & hoppar från hög höjd. men då gäller dt att man vet vart själva glitchen/buggen är.funkar på en del "Raka" väggar.gå in på www.youtube.com & sök på "halo 2 glich" finns massor av videos.. där kan man även se "sword flying" man trycker in " Y " & sen "Right trigger" men man måste va snabb på dt.. B)
Klart man kan ha kniv B) om man moddar halo :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in