💬
Logga in
Fuska.se

Snattat, Busknackat, Plankat

35 svar · startad

Otroligt onödigt att snatta... Vet inte ens om jag provsmakat lösgodis i affären ;-)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #22
↗ till inlägget

Otroligt onödigt att snatta... Vet inte ens om jag provsmakat lösgodis i affären ;-)

Många snattar för att dom inte har råd och är typ hungriga på nåt, fast vissa gör det ju för att få lite "action"

Är 99% säker på att alla i det här forumet har råd att köpa en liten godisbit.

Vill man ha action är bus-knackning ett mycket bättre alternativ.

Har kanske bus-ringt på andra dörrar några gånger, men det var nog ett tag sedan...

Har aldrig snattat, kommer aldrig att göra det för att jag tolkar det som att man beter sig som en uteliggare som är desperat efter mat & godis och det är sannerligen inte "coolt"...

Plankat har jag gjort ett antal gånger.

Nivå 0 · Nykomling

Har aldrig snattat, plankat eller busknackat :(

Nivå 0 · Nykomling

Jag tror aldrig jag har stämplat på spårvagnen. Och aldrig åkt fast :) Busknacka ? så töntigt. Då kan man ju göra skojigare saker

25 May 2006
Nivå 0 · Nykomling

Hallå?

Vad är " Busknacka " ?

Nivå 0 · Nykomling

Busknackat har jag väl gjort några gånger när jag var mindre med några kompisar

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

typ nej. busknacka nån gång när jag va 7 år. det e så antigrovt och fjolligt.

Nivå 0 · Nykomling Karamellkungen

Jag har aldrig plankat eller snattat, det känns bara så onödigt att göra eftersom det faktiskt inte är tillåtet. Tjuvknackat gjorde jag mycket för ett par år sedan. Nu orkar man inte längre...

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Hallå?

Vad är " Busknacka " ?

knacka på en dörr (en ytterdörr) och spring.

Nivå 0 · Nykomling

bus-knackar på gammlingars dörrar den extra kryddan är när man hör dom ropa "kommer snart" :rolleyes: härliga stunder

Nivå 0 · Nykomling

såå meningslöst, vad är det roliga i att knacka på en dörr och sedan gå där ifrån

Nivå 0 · Nykomling

För vara vå ute och teroriserade ett hus, sen kom pappan ut och skrev fula ord^^ Man är fortfarande skraj när man cyklar förbi huset o.O

Orka snatta :o

Planka kan man inte göra här typ, finns inga spårvagnar eller nått sånt, bara bussar, och jag åker buss en gång per år, på klassresor lol

Busknackat ja, kallar det för tjuvringing. När jag var 8 år typ ^^ Tycker det är fånigt också, gör någon det på mig så går jag ut och jagar dem ^^

Plankat ja, jag bor i Stockholm och när jag inte har mitt SL kort eller inte har tid och visa fram den så hoppar jag över spärren eller tar fram min fot till laser strålen.

Jag har inte snattat? Bara någon godis kanske när jag var 6-8 år.

Senast ändrad:

26 May 2006
Nivå 0 · Nykomling

jag har busringt på dörrar men aldrig snattat eller plankat fast jag har gjort andra dumheter som jag nog inte bör berätta om

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in