hejsan, vill nån spela bark mode me mig :) ja vill gärna ha red hat..
Nintendogs Bark Mode
↗ till inläggetom ja skulle ha red hatt skulle ja gärna köra bark modehejsan, vill nån spela bark mode me mig :) ja vill gärna ha red hat..
↗ till inläggethejsan, vill nån spela bark mode me mig :) ja vill gärna ha red hat..
oki, när du får 2 kanske vi kan spela, då kan ja få en kanske :)
↗ till inläggetnär ja får två kan vi spela ja :)hejsan, vill nån spela bark mode me mig :) ja vill gärna ha red hat..
↗ till inläggethejsan, vill nån spela bark mode me mig :) ja vill gärna ha red hat..
va kul, men bor du i stockholm då? ;)
↗ till inläggetnä i heby utanför uppsala :(hejsan, vill nån spela bark mode me mig :) ja vill gärna ha red hat..
men ni kan ju ändå köra genom wi-fi
↗ till inläggetDet går ju inte med nintendogs :meddum:men ni kan ju ändå köra genom wi-fi
↗ till inläggetmen ni kan ju ändå köra genom wi-fi
ne vet, de e synd!!!! :(
↗ till inläggetväldigt synd!! har precis hittat red hat :(men ni kan ju ändå köra genom wi-fi
↗ till inläggetmen ni kan ju ändå köra genom wi-fi
VA!! LYCKO DIG!! VAR HITTA DU DEN OCH HUR?? KLAPPADE DU HUNDEN EXTRA MYCKET INNAN ELLER????? HUR HUR HUR :o
väldigt synd!! har precis hittat red hat :(
VA!! LYCKO DIG!! VAR HITTA DU DEN OCH HUR?? KLAPPADE DU HUNDEN EXTRA MYCKET INNAN ELLER????? HUR HUR HUR :o
ja gick bara ut en promenad så hittade ja red hat i ett paket(ja har 20.000 trainer points så det kanske var därför)
ja gick bara ut en promenad så hittade ja red hat i ett paket(ja har 20.000 trainer points så det kanske var därför)
oj shit va många Tp, hur fick du så många? klappar du hundarna oavbrutet eller vad får man trainer points för? ;)
oj shit va många Tp, hur fick du så många? klappar du hundarna oavbrutet eller vad får man trainer points för? ;)
ja går ut med dom så mycket som det går varje dag och går på så många tävlingar som det går varje dag(ja har 3 hundar)
ja går ut med dom så mycket som det går varje dag och går på så många tävlingar som det går varje dag(ja har 3 hundar)
okej, mina hundar suger på alla tävlingar så de går nog ej, men förut hade jag lab och friends pal version sen sålde jag det och nu köpte ja de på megastore då va de sån där usa version av spelet. å nu e alla mina sparningar borta. men aja, ja får hitta alla saker igen :lol:
ja har chihuahua&friends
↗ till inläggetja har chihuahua&friends
oki jag har lab & friends, de e as kul. :gitarr:
↗ till inläggetvilka hund raser har du?ja har chihuahua&friends
↗ till inläggetja har chihuahua&friends
en shiba inu och en miniature schnauzer
mario och tom heter dom :)
ja har 3 chihuahuor, 1 miniatyr pincher och 1 boxer